touche!dan blijft het heel.....2000 toeren is wel wat weinig
Grtz,fRank
touche!dan blijft het heel.....2000 toeren is wel wat weinig
Amenmaar toch, als Goos zegt dat het geen probleem moet zijn.
En Goos zag dat het goed was...Amenmaar toch, als Goos zegt dat het geen probleem moet zijn.
Heb idd wel eens foto's gezien... yaakk wat was het allemaal rood gespetterdVerstevingsplaten inlassenbij de versnellingsbaktunnel, een verzekering voor als het dan toch misgaat!
Meerdere keren de ravage moeten aanschouwen en daar wordt je echt niet vrolijk van!!
@Bert: in 30 jaar autowereld ben jij de eerste die het aantal omwentelingen uitrekend voordat een motor is ingereden
Doe het dan meteen goed. Het is zonde van je geld als het alu vliegwiel het niet houdt.@giuliettaevo
@Andretti Molletti
Als ik jullie zo hoor ben ik er nog niet 100% gerust op, ik zal kijken wat er mogelijk is, maar ik wil het vliegwiel een kans geven.
Ja, maar als de leverancier, die een niet kinderachtige reputatie heeft zegt dat het kan... zucht...ik lig vannacht weer wakker...Doe het dan meteen goed. Het is zonde van je geld als het alu vliegwiel het niet houdt.@giuliettaevo
@Andretti Molletti
Als ik jullie zo hoor ben ik er nog niet 100% gerust op, ik zal kijken wat er mogelijk is, maar ik wil het vliegwiel een kans geven.