Kennis van mij rijdt met 500 + pk met een aluminium vliegwiel. Geen problemen. Ook geblazen motor.
groet hans
als een koppelingsplaat gaat slippen vallen de krachten op het vliegwiel ook weg lijkt mij.Een koppelingsplaat gaat slippen dan...hart breekt er eigenlijk nooit uit.
ik denk dat het dat toch wel wordt zo vlak bij dat apparaat wat turbo heet.Inderdaad maar wordt wel lekker warm daar dan
Dank je wel Joris, maar ik ben eerst aan de beurt hoor.Staat er weer schitterend bij Wouter!
Jammer dat het allmeaal zo heeft moeten lopen.
Goed werk gedaan die garage van je!
Kan niet wachten om weer een stukje (mee)te rijden.
Leuk is anders, maar ja, dan nog. Straks heeft Wouter wel een extreem exclusief apparaat voor een nog altijd redelijk bedrag.Niet om het één of ander, maar ik begrijp de bezorgdheid om het alu vliegwiel niet helemaal.
Verder wil ik nog even één ding kwijt. Hoewel ik eigenlijk geen uitlatingen wil doen over de prijs/kwaliteit die anderen afleveren. Wees op je hoede als je een "gerestaureerde auto met gereviseerde techniek" koopt!!! In dit geval is Wouter behoorlijk genaaid met zijn Bertone. Zoals de auto opgebouwd was, zou het alleen een kwestie van tijd geweest zijn dat het hele spulletje in de soep zou draaien. Ik zal niet in detail treden, maar ik ben bepaalde zaken tegengekomen die echt niet door de beugel kunnen!!!! Voor het bedrag wat Wouter voor deze auto heeft betaald mag je echt wel "wat" meer verwachten.
Doe dat dan ook niet...Verder wil ik nog even één ding kwijt. Hoewel ik eigenlijk geen uitlatingen wil doen over de prijs/kwaliteit die anderen afleveren.
Nou, ik wou dat ik het daar mee eens kon zijn... het idee was natuurlijk dat ik een extreem exclusief apparaat had zonder deze extra investeringenLeuk is anders, maar ja, dan nog. Straks heeft Wouter wel een extreem exclusief apparaat voor een nog altijd redelijk bedrag.