A real Alfetta GTVwas een andere rooieIk zag dat het rode bertje voorbij werd gereden door een GTV'tje (alfetta)heb een scherp oog
A real Alfetta GTVwas een andere rooieIk zag dat het rode bertje voorbij werd gereden door een GTV'tje (alfetta)heb een scherp oog
hmmm, er reed tussen die Lambo's en Ferrari's maar een enkel ander merk in mee en dat was de rooie BertA real Alfetta GTVwas een andere rooieIk zag dat het rode bertje voorbij werd gereden door een GTV'tje (alfetta)
Maareuhhh, ik ziet geen foto'sVoor de liefhebbers (Dennis ) wederom een aantal foto's geschoten
http://members.home.nl/alfetta-gt-owner ... talia2005/
ja helemaal mee eens, het rijden was shit. NOOIT meerDe dag zelf was de moeite waard, maar door het vrijrijden twijfl ik sterk of ik volgend jaar weer ga.
Vorig jaar een uur lang genoten en alleen bij de chicane af en toe even moeten afremmen, maar nu naar eau rouge volgas als je een gat voor je liet vallen en dan weer vol in de remmen omdat de pace car het geheel weer afremde.
Heb een uur lang me op lopen vreten in de auto door de belachelijk lage snelheid op de baan en het file rijden.
De 2e sessie bestond uit meerdere pacecars, waarbij de meeste er aardig de gang in hadden)ik zat toen op de tribune), maar 1 156 berlina pacecar (v steenkisten) had ik wel uit zijn auto willen trekken, wat een griezel die vent. Deze belg zorgde ervoor dat een grote groep auto's achter hem niet harder dan 50 km/h kon rijden, terwijl de baan helemaal vrij was.
Deze pac car werd door een paar alfa;s ingehaald, maar de meeste bleven er braaf achter. Zeer triest. met 50 km/hover het circuit, terwijl de rest van het veld flink aan het knallen was.
De SvL 156 SW reed tenminste door en de alfa;s hierachter hadden moeite om aan te haken.
helemaal met je eens... de 3e sessie was ook niet veel beter maar dat kwam dan weer door een paar oudjes die ons weer ophielden (pace car ging daar niet voorbij )De dag zelf was de moeite waard, maar door het vrijrijden twijfl ik sterk of ik volgend jaar weer ga.
Vorig jaar een uur lang genoten en alleen bij de chicane af en toe even moeten afremmen, maar nu naar eau rouge volgas als je een gat voor je liet vallen en dan weer vol in de remmen omdat de pace car het geheel weer afremde.
Heb een uur lang me op lopen vreten in de auto door de belachelijk lage snelheid op de baan en het file rijden.
De 2e sessie bestond uit meerdere pacecars, waarbij de meeste er aardig de gang in hadden)ik zat toen op de tribune), maar 1 156 berlina pacecar (v steenkisten) had ik wel uit zijn auto willen trekken, wat een griezel die vent. Deze belg zorgde ervoor dat een grote groep auto's achter hem niet harder dan 50 km/h kon rijden, terwijl de baan helemaal vrij was.
Deze pac car werd door een paar alfa;s ingehaald, maar de meeste bleven er braaf achter. Zeer triest. met 50 km/hover het circuit, terwijl de rest van het veld flink aan het knallen was.
De SvL 156 SW reed tenminste door en de alfa;s hierachter hadden moeite om aan te haken.
Ik vond mijn frieten anders lekkerFrieten niet in de Paddock maar in het dorpje nabij, veel beter en goedkoper.
Had ze eraf gehaald omdat ze niet compleet waren.Maareuhhh, ik ziet geen foto'sVoor de liefhebbers (Dennis ) wederom een aantal foto's geschoten
http://members.home.nl/alfetta-gt-owner ... talia2005/
Das wel balen van die aanrijding zeg, maar gelukkig dat de schade meevalt !