En in de categorie zoek en gij zult toch niet vinden, de origineel voor de Q$ uitgebrachte persmap in het Nederands. In de afgelopen 7 jaar maar 1 exemplaar ooit tegen gekomen
Vraag maar eens aan Brul(TM), die heb ik voor een scheet en drie knikkers eens zo'n complete map gegund...En in de categorie zoek en gij zult toch niet vinden, de origineel voor de Q$ uitgebrachte persmap in het Nederands. In de afgelopen 7 jaar maar 1 exemplaar ooit tegen gekomen
Dat was een 155 persmap YuriVraag maar eens aan Brul(TM), die heb ik voor een scheet en drie knikkers eens zo'n complete map gegund...En in de categorie zoek en gij zult toch niet vinden, de origineel voor de Q$ uitgebrachte persmap in het Nederands. In de afgelopen 7 jaar maar 1 exemplaar ooit tegen gekomen
Damn! Niks gezegd, dacht dat het dezelfde wasDat was een 155 persmap YuriVraag maar eens aan Brul(TM), die heb ik voor een scheet en drie knikkers eens zo'n complete map gegund...En in de categorie zoek en gij zult toch niet vinden, de origineel voor de Q$ uitgebrachte persmap in het Nederands. In de afgelopen 7 jaar maar 1 exemplaar ooit tegen gekomen
De Q4 persmap ontbreekt me nog steeds in mijn verzameling
Groetjes,
Marc
Nee, maar jouw map is ook uitermate waardevol voor mijDamn! Niks gezegd, dacht dat het dezelfde was
JazekerP.s. iemand ooit die floppy's werkend gekregen, ik ben razend benieuwd wat daar nou eigenlijk op staat
Nou ga eens dat crapingding regelen en post even wat erop staatJazekerP.s. iemand ooit die floppy's werkend gekregen, ik ben razend benieuwd wat daar nou eigenlijk op staat
Alleen heb ik geen crapingstosh om die flop te bekijken.
De DOS floppy doet het uitstekend
Groetjes,
Marc
Doe die meuk even naar mij sturen dan, zal ik even virtueel dat mac os installarenJazekerP.s. iemand ooit die floppy's werkend gekregen, ik ben razend benieuwd wat daar nou eigenlijk op staat
Groetjes,
Marc
Prehistorische graphics met informatie over van A tot Z over de 155Nou ga eens dat crapingding regelen en post even wat erop staat
Hijs dik zeg!
Auto is wel vies, maar dat mag de pret niet drukken. Snel mijn spacers achter terug vinden en er tussen plaatsen
Stuur eens een image van die diskjes dan? Voor forensische toepassingen heb ik beschikking tot voldoende obscure apparatuur om dit te moeten kunnen oplossen.JazekerP.s. iemand ooit die floppy's werkend gekregen, ik ben razend benieuwd wat daar nou eigenlijk op staat
Groetjes,
Marc
Heb er 3 staan, wil wel eens voor je kijken wat het is. Uit welk jaar is het? Sommige dingen kunnen namelijk omgezet worden naar DOS/Win producten.JazekerP.s. iemand ooit die floppy's werkend gekregen, ik ben razend benieuwd wat daar nou eigenlijk op staat
Groetjes,
Marc