Zo,afgelopen zaterdag heb ik dan eindelijk(na 6 maanden
) bij elogiov6 een turbo bumper opgehaald.
Dus,enthousiast de bumper op mn werk ontvet,en vervolgens de grondverf er overheen.
Toen begon de lak op verschillende plaatsen samen te krimpen.
Ik dacht met mn duffe kop,dat het kwam omdat ik niet goed ontvet had,dus,plekken uitgeschuurd,ontvet,en kleur spuiten(ja,ik wou het rap hebben)
Vervolgens trad het eerder genoemde probleem wederom op,echter in veel ergeren mate
Wat bleek,de verf die ik op de bumper aan het spuiten was,was aan het reargeren met de witte verf die al op de bumper zat.
De onderliggende rode laag gaf geen probleem.
Toen besloten dat de bumper dan maar tot op de rode laag kaal moest,maar ja,dat doe je niet even natuurlijk.
Zondag al een uurtje bezig geweest,maar werkend in mn eentje was ik het snel zat.
Vanavond samen met jurian de draad opgepakt,zodat we met zn 2en lekker konden opschieten,ik had erop gegokt dat de bumper vanavond wel in de grond zou staan,dat viel wel even tegen,het was toch behoorlijk meer werk dan verwacht,en verder dan schuren,schuren en nog eens schuren zijn we dus niet gekomen.
Volgende week maandagavond maar weer verder
Nog even wat foto's ter ilustratie van onze avond.
Ik aan het schuren aan de bumper.
Het eindresultaat van de avond.
En vervolgens had jurian geloof ik nog wat stoms te melden over de brommobiel die op mn werk gestald staan.
Al met al een geslaagde avond