DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

Re: RE: Alfa Romeo Onderdelen levering

wo dec 10, 2008 13:44

Onderdelen bij Alfa is echt een probleem :?
Heb waarschijnlijk mijn dagelijkse Alfa verkocht en denk aan het aanschaffen van een 159 maar als ik dit zo lees wordt ik daar niet vrolijk van.
Ook onderdelen voor klassiekers en zelfs al voor de 75 is een ramp.....
Heb een pest hekel aan Merceds maar man wat hebben die dat goed voor elkaar, zelfs voor de klassiekers :shock:
Hoi Erwin,

Welke 75 onderdelen doel je op? De laatste 75 rolde natuurlijk ook alweer dik 16 jaar geleden van de band (!) maar heb zelf tot nog via bekende adressen als arese prins tuynder etc of gewoon via de lokale automaterialen zaak nog nog nooit onoverkomelijke problemen gehad. En anders zijn er ook nog de nodige bekende 2hands onderdelen leveranciers. Die heb je voor sommige zaken inderdaad nodig.
Enige mij op het moment bekende onderdeel dat ik wel nieuw zo willen kopen maar nog niet gevonden is oliepomp TS en V6 12V.
En inderdaad bij mercedes is de onderdelen voorziening af fabriek ook voor de oudere modellen goed voor elkaar. Maar om daar nou MB om te gaan rijden.. :D

Gr,
DJ

LeGrand

RE: Alfa Romeo Onderdelen levering

wo dec 10, 2008 21:53

'tis een wonder, het onderdeel is aangekomen ;-)

CC
Full Member
Full Member

Re: RE: Alfa Romeo Onderdelen levering

vr dec 12, 2008 07:57

'tis een wonder, het onderdeel is aangekomen ;-)
Daar hoop ik ook maar op dan... Dinsdag de dagelijkse auto ingeleverd om een ruit te vervangen (op afspraak, geen verrassing dus) en het is inmiddels vrijdag en hij is nog niet terug.. :cry:
Wel een leenauto meegekregen maar daar word ik nou ook niet echt blijer van.... :.het heeft drie letters en begint met een k..., zal niet aan topicvervuiling doen door de complete naam te noemen. Doe mij dus ook effe zo'n wondertje please; tis bijna weekend en dan wil ik toch wel ERG graag mijn eigen auto terug hebben!!

GTV Boy
Guru Duplice
Guru Duplice

RE: Alfa Romeo Onderdelen levering

vr dec 12, 2008 20:44

Ik heb een nokkenastandwiel nodig voor mijn 156...
Nergens te verkrijgen..zelfs in Belgie niet... :?

Misschien Maandag anders staat ie nog wel een weekje stil... :cry:
156 Sportwagon , 2003.
GTV 2.0 met Twinspark techniek, 1986.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”