Als ik het verhaal goed gelezen heb is het een garantie geval, dus is er geen factuur.Daar sluit ik volmondig bij aan, ik zou 10% van de rekening betalen en zeggen dat je die om meerdere factoren (die je niet nader noemt) hebt verlaagd met 90 % !
Dit lijkt me geen werkwijze die normaal is. Gezien het feit dat een (Alfa) dealer ook garantie geeft op onderdelen en de daarbij behorende arbeid is er wel degelijk een factuur nodig.Als ik het verhaal goed gelezen heb is het een garantie geval, dus is er geen factuur.
Dit gaat niet helemaal op en is ook niet wat ik bedoel. Een reparatie en/of vervangende onderdelen krijgen weer garantie. Bijvoorbeld een sensor uit de slespeedbak die is vervangen wordt als onderdeel geleverd met garantie. Alleen van dat deel wordt dan weer opnieuw garantie verleend. Uiteraard niet op de hele auto.Garantie op garantie kan niet is daarbij het argument anders zou je de originele garantie verlengen.
maar helaas kan ik jullie daar niet mee helpen.
mvg,
robert
Heel jammer dit idd, een forum is ook om kennis te delen en van elkaar te leren.maar helaas kan ik jullie daar niet mee helpen.
mvg,
robert
Helaas kan en vooral wil ik jou dan niet meer helpen.... laten we wel zijn zo werkt het wel op een forum... Jammer dit!
Ik denk dat je daar een heel eind in de goede richting zit!Even een beetje basic math uitproberen:
De garage heeft er veel geld (= onderdelen) en manuren inzitten
+
Ik heb begrepen dat de kans groot is dat ze geen selespeed specialisten zijn
+
Ze houden een vaag verhaal over "meerdere factoren"
+
Ze willen niet vertellen wat er nou precies aan de hand was
=
Een sterk gevoel dat ze zelf niet goed weten door welke van alle vervangen onderdelen, aanpassingen en andere handelingen hij het uiteindelijk weer goed is gaan doen.
Maar... heb je het dan wel over een degelijk uitgevoerde reparatie? Het zou in dat geval zomaar kunnen dat het over een paar maanden weer mis is. Dus Andretti heeft gelijk, het is van groot belang om te weten wat er nou precies is gebeurd.
Just my 2 cents.