jongens geluid hard aan boxen naast je harses (dan klinkt het ongeveer zoals wij het hebben ervaren )
www.alfa164register.nl/mischa/MOV00962.MPG
Dus daar waren die draden of t-rippies die Forza toch niet nodig bleek te hebben..
Moooooie foto's. Ik ben enorm blij dat je mij 2 maal hebt vastgelegd.
Je had Woody ermee vast gelegd ed
Groetjes Saskia
Ja dat klopt, bedankt voor je super mooie en haarscherpe foto's van de Turbodelta en voor het eerst een foto met het hele gezin !!!! Mijn zoon kijkt zelfs recht in de lens. Is inderdaad geen knaken toestelletje Bedankt !!http://www.xs4all.nl/~enugtere/spa05.html
Beetje grote foto's ik verklein ze van de week nog, dan zet ik meteen de rest erop
Zitten geloof ik aardig wat forumers bij.
Zijn mijn eerste circuit-foto's met mijn spiegelreflexcam
Ed
PARDON?? Dus ik mocht 40 euro aftikken om op een gratis parkeerplek te staan???? Wat een WAARDELOZE organisatie!!!! Stelletje amateurs!Bij aankomst had ik de Spider demonstratief buiten het hek geparkeerd in de veronderstelling dat ik 40 Euro moest betalen om de recordpoging te laten slagen.... Niet dus, de opstelling bleek op de parkeerplaats net voor de tunnel te zijn....
tja, en dat tunneltje kon je ook gewoon lopend naar binnen zonder controlle
PARDON?? Dus ik mocht 40 euro aftikken om op een gratis parkeerplek te staan???? Wat een WAARDELOZE organisatie!!!! Stelletje amateurs!
kijk het is een waanzinnig circuit en het doet me denken dat we iets moeten gaan doen daar ipv bijvoorbeeld op Zandvoort. het SS op SPA even een poll maken (en nieuw topic misschien?)PARDON?? Dus ik mocht 40 euro aftikken om op een gratis parkeerplek te staan???? Wat een WAARDELOZE organisatie!!!! Stelletje amateurs!Bij aankomst had ik de Spider demonstratief buiten het hek geparkeerd in de veronderstelling dat ik 40 Euro moest betalen om de recordpoging te laten slagen.... Niet dus, de opstelling bleek op de parkeerplaats net voor de tunnel te zijn....
Ja aardige chick heMaar die mocht dan ook gezien worden !En dr stond maar eentje om de plosbandjes uit te delen
nee want er komt een nieuwe motor in (om langzamer te kunnen rijden )tsssss:) Volgende keer? We waren pas om 14.30u bij Spa....... Maar ik heb wel de mooiste toertocht uit mijn leven gemaakt......