![Afbeelding](http://i44.tinypic.com/9vboky.jpg)
Als ze zo naast elkaar staan, kun je goed zien hoe ze in de loop van de jaren in omvang zijn toegenomen.
Een zeer terecht compliment aan ons hele redactieteamIk vind dat deze hier niet mag ontbreken ... ons eigen Klaverblaadje! Strikt genomen natuurlijk geen boek maar wel een van de mooiste naslagwerken over Alfa Romeo die je maar kunt bedenken.
Dink: weet jij of Heel ook weer met het Alfa Romeo Jahrbuch komt? Nummer 8 zou dat moeten zijn, uit het hoofd...
Zou inderdaad 8 zijn. Maar die had nu dan al aangekondigd moeten zijn ( www.heel-verlag.de ) en dat is niet het geval. Heel heeft wel eens vaker een jaartje overgeslagen.
Op eBay is net een veiling afgelopen voor een eerste editie Immortal 2.9 in "basically mint" conditie. $285,07.Eenmaal, andermaal, VERKOCHT!
Voor US$ 800.00 + shipping....
En dat exact 14 dagen voor het verschijnen van de 2e editie EN voor een sjofel exemplaar met een niet ter zake doende dedication erin...
Ik zie de prijzen dus nog niet echt zakken...
Nee hoor, voor dat geld heb ik liever de new improved version@ Alfavaganza: ben jij de gelukkige??
Heb je die dan nog niet ???Nee hoor, voor dat geld heb ik liever de new improved version
Ik geloof dat die aan de aandacht van minstens 2 forumgangers ontsnapt is (waarvan ik er 1 ben...) anders was die echt wel hoger geeindigd...Op eBay is net een veiling afgelopen voor een eerste editie Immortal 2.9 in "basically mint" conditie. $285,07.
Maar ik zal niet zo kinderachtig zijn om "zie je wel" te gaan lopen roepen. Echt niet hoor, maak je maar geen zorgen!
Als echte liefhebber (van boeken, Alfa's en andere mooie spullen) moet je ze gewoon allebei hebben...Nee hoor, voor dat geld heb ik liever de new improved version
Ik ben een liefhebber van Alfaboeken ja, maar wel om de Alfa's en niet om de boeken. Waarom zou ik dan een verouderde versie willen naast een nieuwere die ook nog eens twee keer zo dik is? Alles wat in die oude stond zal ongetwijfeld ook weer in de nieuwe staan, tenzij het achterhaalde informatie is. En de Legendary 2.3 heb ik alAls echte liefhebber (van boeken, Alfa's en andere mooie spullen) moet je ze gewoon allebei hebben...Nee hoor, voor dat geld heb ik liever de new improved version![]()
Naast zijn boek(en) over de 2.3 uiteraard.
Heb je geen gesavede zoekopdracht op eBay dan? Hartstikke handig, krijg je een mailtje zodra er een op eBay wordt gezet die voldoet.Ik geloof dat die aan de aandacht van minstens 2 forumgangers ontsnapt is (waarvan ik er 1 ben...) anders was die echt wel hoger geeindigd...Op eBay is net een veiling afgelopen voor een eerste editie Immortal 2.9 in "basically mint" conditie. $285,07.
Maar ik zal niet zo kinderachtig zijn om "zie je wel" te gaan lopen roepen. Echt niet hoor, maak je maar geen zorgen!
Nee.... erg eigenlijk he. Maar hij gaat er wel absoluut komen!Heb je die dan nog niet ???Nee hoor, voor dat geld heb ik liever de new improved version
helaas zijn de andere vijf delen nooit uitgegeven. Zouden ze wel geschreven zijn?Leuk boek, dat deze periode behoorlijk compleet beschrijft. Het "Teil 1" geeft aan dat het een serie had moeten worden. Helaas heeft dit eerste deel nooit een vervolg gehad.Boek beschrijving: Teil 1, Die Merosi-Epoche 1910 - 1927
Dit is het antwoord van Heel zelf deze week, dus voorlopig geen no 8Dink: weet jij of Heel ook weer met het Alfa Romeo Jahrbuch komt? Nummer 8 zou dat moeten zijn, uit het hoofd...Op de site van de uitgever Heel Verlag is nog steeds niets te zien, maar nr. 8 is in aantocht:Zou inderdaad 8 zijn. Maar die had nu dan al aangekondigd moeten zijn ( www.heel-verlag.de ) en dat is niet het geval. Heel heeft wel eens vaker een jaartje overgeslagen.
.