fotootje?De Stabi will ook wel eens gaan kraken. Als er geen ruimte op je bovenste draagarm zit kan je het wel los halen een schoonmaken. Ik heb hier een steje bovenste draagarmen die meer Camber hebben en ik wil eens navragen of iemand hier een serietje van wil producren, hoeft op zich niet duur te zijn. Ik heb nu 3,5gr camber!
Inderdaad alle rubbers even inspuiten. Dag 1 bovenste, nog kraken, dan dag 2 onderste, nog kraken dan dag 3 stabi. Nog kraken dan overal nog een keertje goed spuitenDe bovenste draafarmen veroorzaken wel eens wat kreungeluiden, maar ik neem aan dat je deze bij het loshalen meteen gecontroleerd hebt?? Spuit er anders eens wd 40 op. (Draaipunten) je kunt dan naar de oorzaak zoeken.
Als pleister op de wonde: Ze zijn via Ebay in DLD erg goedkoop per setje.
Ik heb net de voorwielophanging van mijn 147 laten doen (constructie is hetzelfde als bij een 156). Nieuwe bovenste draagarmpjes met Powerflex bussen laten monteren. Het gekraak is helemaal weg en de auto stuurt merkbaar strakker. Zoals genoemd kan ook de voorstabilisator bijgeluiden geven. Maar dat is dan geen piepend/krakend geluid bij inveren, meer een bonkend geluid als je over korte hobbels of een putdeksel rijdt.Ik onlangs mijn onderste draagarmen vervangen van mijn 156 uit 2003. Helaas is het gekraak en gepiep niet minder geworden. Heeft het zin om de bovenarmen ook te vervangen of moet ik het probleem elders zoeken? Wie kan mij helpen?
Lag het toevallig niet aan de rijstijl...Imitatie kon ik na 15d weggooien
Dat is niet altijd het geval. Voor de stabi gaat bonken, kan hij eerst kraken/piepen.Ik heb net de voorwielophanging van mijn 147 laten doen (constructie is hetzelfde als bij een 156). Nieuwe bovenste draagarmpjes met Powerflex bussen laten monteren. Het gekraak is helemaal weg en de auto stuurt merkbaar strakker. Zoals genoemd kan ook de voorstabilisator bijgeluiden geven. Maar dat is dan geen piepend/krakend geluid bij inveren, meer een bonkend geluid als je over korte hobbels of een putdeksel rijdt.Ik onlangs mijn onderste draagarmen vervangen van mijn 156 uit 2003. Helaas is het gekraak en gepiep niet minder geworden. Heeft het zin om de bovenarmen ook te vervangen of moet ik het probleem elders zoeken? Wie kan mij helpen?
.
ik heb weleens fotootjes gezien van een soort gelijke constructieSetje bovenste draagarmen heeft dan geen rubber meer maar een Nylon/aluminium busconstructie waarvan het gat uit de midden ligt. Is voor circtui beruik! Ik laat wellicht een serietje produceren
stabi's kraken niet? piepen dan?Goed zo Tonio - stabi's bonken en kraken niet...