Origineel is het wel he!Toch als je een tijdsoriginele dame verwachtOei! Valt mijne kop zo tegen!
Origineel is het wel he!Toch als je een tijdsoriginele dame verwachtOei! Valt mijne kop zo tegen!
En na wat intensief speurwerk tot de conclusie gekomen dat het TZ # 062 moet zijn...Alma Cacciandra die na 24 rondjes in de 1000 KM van Monza 1965 het blokje van de Scuderia Sant Ambroeus TZ opblies zodat Alberto Della Beffa (!) niet meer aan rijden toekwam...
Nu nog het chassisnummer...
Aardige pullen nog wel...Tijdsoriginele 155 fan
Dat zijn twee kerels hoor... the hairdo might throw you off though...155's doen het sowieso wel goed bij de eigentijdse dames...
En als je dat dan weet... komt er opeens veel meer bovendrijven...En na wat intensief speurwerk tot de conclusie gekomen dat het TZ # 062 moet zijn...Alma Cacciandra die na 24 rondjes in de 1000 KM van Monza 1965 het blokje van de Scuderia Sant Ambroeus TZ opblies zodat Alberto Della Beffa (!) niet meer aan rijden toekwam...
Nu nog het chassisnummer...
Als dit de fans van de 155 zijn moet ik die maar weer van stal halenTijdsoriginele 155 fan
of deze... doe mij persoonlijk dan toch die gele bert maar. tijdsorigineel of niet, als ze inderdaad uit 1932 is, dan pas ik
of deze? of dwaal ik nou af...
Ik vind die met die Romeo gaaf!!