Alleen als je open rijdt, anders met een blauwe pruis welBen ik met een Barchetta ook welkom ?
Leo.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............... Wel een uitdaging.
Alleen als je open rijdt, anders met een blauwe pruis welBen ik met een Barchetta ook welkom ?
Leo.
Ach , tussen al die 155's zal je toch niet opvallen met je Fiat .Ben ik met een Barchetta ook welkom ?
Leo.
Hebben hier net afgesproken hoe dan ook OPEN met de Spider te gaan... Dan mag zo'n modern ding met WWD toch geen HELE grote uitdaging zijn?Alleen als je open rijdt, anders met een blauwe pruis welBen ik met een Barchetta ook welkom ?
Leo.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............... Wel een uitdaging.
Als je lid bent mag je met een niet-alfa meerijden, buiten competitie.Ben ik met een Barchetta ook welkom ?
Snertrit = geen rit die meetelt voor de competitie.Als je lid bent mag je met een niet-alfa meerijden, buiten competitie.Ben ik met een Barchetta ook welkom ?
Er zijn wel dagprijzen, daar kom je ook niet voor in aanmerking.Snertrit = geen rit die meetelt voor de competitie.Als je lid bent mag je met een niet-alfa meerijden, buiten competitie.Ben ik met een Barchetta ook welkom ?
Joh, geweld? Gewoon een groepje enthousiaste mensen die een puzzelrit gaan rijden hoor.Dan gaat deze jongen maar eens zijn best doen om ook van de partij te zijn, dan kan ik met de 145 tenminste een beetje partij bieden tegen al dat 155-geweld!
Het was ook maar een sarcastische opmerking hoor...Joh, geweld? Gewoon een groepje enthousiaste mensen die een puzzelrit gaan rijden hoor.Dan gaat deze jongen maar eens zijn best doen om ook van de partij te zijn, dan kan ik met de 145 tenminste een beetje partij bieden tegen al dat 155-geweld!