zo vandaag frisse nw inlaatrubbers binnen gekregen en wat koel slangen.... ook is de handremcilinder binnen gekomen. zal snel weer ff wat foto's maken.
ook heb ik vandaag een gesprek gehad met squadra tuning. om het een en ander duidelijk neer te zetten voor de settings van de 75. waar dus ook uit voor kwam dat ik een paar kleine dingen over het hoofd heb gezien
heb dus ook nog wat spullen nodig zoals
-nokkenassen 1800 turbo
-LMM 164 24v
-andere injectoren
-en een intercooler
de jacht hierop is geopend en speel nu met het plan er een compleet TS blok bij te zoeken en dit blok te gaan bouwen naast de auto. zodat ik van de zomer toch nog wel kan rijden met de 75 aangezien dit toch iets meer tijd in beslag gaat nemen. dan kan ik ondertussen op mijn gemak de juul klaarmaken en de benodigde onderdelen bij elkaar zoeken..... maar de puzzel stukjes vallen wel steeds meer in elkaar en dit blok gaat er zeker komen!
vermogens idee na bespreking van plan met squadra en een op maat gemaakte chip zal rond de
235 PK gaan liggen
dat met 1100 kilo lijkt me leuk zat..... gaat hier dan ook om betrouwbaar vermogen......
meer is altijd te halen alleen gaat het blok dat niet in dank afnemen...................
Met vriendelijke groet Pieter.
Te veel auto's gehad om hier neer te zetten...