He Robbie. Hoe staat het nu? Ben benieuwd. Ik hoop dat de plannen om te gaan racen er nog zijn, per aanstaande seizoen.
Laat eens wat horen hiero!
Michel,
De carrosserie is nu bijna klaar. Moeten nog het laatste gedeelte doorlassen.
Moet nog de onderzijde doorlassen. We zijn van plan om in de kofferruimte een frame te lassen waarin de brandstoftank komt. Hierna wordt de kooi afgebouwd.
Dus ik denk dat de carrosserie over een week of 3á4 naar de spuiter kan.
Onderdelen van de versnellingsbak zijn binnen, deze kan dus in elkaar gezet worden.
De achteras is klaar. Hebben deze volledig aangepast:
Remmen naar buiten Diam 284mm
Schokdemper bevestiging aangepast.
Wielstanden veranderd.
Moeten nog wel de remmen voor uitzoeken, maar we twijfelen nog wat we gaan gebruiken. Dus eventuele adviezen zijn altijd welkom.
Dus nog veel werk en dit project zal niet klaar zijn voor het aanstaande seizoen.
We hebben een andere 75 gekocht voor mischien het aanstaande seizoen mee te gaan rijden.
Hebben de achteras, bedrading en dashboard gedemonteerd.
Achteras is hetzelfde aangepast als die we voor de imsa gebruiken.
Eerst nog wat laswerk dan de achteras, bedrading en dashboard monteren. Dan kan de kooi er weer terug in want deze was met een paar schroefparkers gemonteerd.
Hierna wordt de 75 gespoten en zal deze verder klaar gemaakt worden. En ik hoop dat we die dan klaar hebben voor het volgende seizoen.
Zoals je nu wel begrijpt hebben we veel werk op ons nek gehaald maar we willen het wel in 1 keer zo goed mogelijk doen.
Ik hou je op de hoogte en foto's volgen.
Robbie