Heb er ook zeker zin in,
vind de afwisseling leuk.
@gtvco, je heb nog ruim 8 maanden om het te regelen
Moe je meerijden, kan iemand anders op jouw plek parkeren;)Veel plezier allemaal dan, ik skip een jaartje.... kan er weer iemand parkeren...
Grtz,fRank
Ik ga met vrienden in een tent en mijn eega gaat niet mee.Die vind het allemaal maar niets10 weken oud? Neem je de kleine toch gewoon mee? Mijn dochter was 7 weken toen ze haar eerste SSAR (op Zandvoort, 2005) meemaakte...Als alles goed gaat ben ik 10 weken ervoor vader geworden en moet mijn vriendin in dit weekend
voor het eerst weer werken.Maar de oppas hebben we al geregeld.
Bedankt voor t aanbod, maar naar een treffen van een AUTOclub kon ik graag met een eigen auto en niet carpoolend ivm parkeerplekgebrek.Moe je meerijden, kan iemand anders op jouw plek parkeren;)Veel plezier allemaal dan, ik skip een jaartje.... kan er weer iemand parkeren...
Grtz,fRank
Ben het met je eens, de club moet zorgen dat je allemaal op een paddock kunt elk geval met een registerauto, SCARB leden betalen per slot van rekening zelf voor de organisatie van SSAR. Ik maak me zonder negatief te willen doen, hier wel zorgen om. Ga regelmatig daar races bekijken en ik kan me niet van het idee ontdoen dat dit nooit gaat passen. Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden (alternatief extra gedeelte die ik niet ken wellicht?) wacht rustig af, we hebben slimme mensen bij de SCARB EC.Maar ik blijf het gewoon jammer vinden als je clublid bent en je kunt niet het binnen terrein op met je Alfa. Zeker gezien er vaak ook nog genoeg andere merken auto's staan die er dan helemaal niet thuis horen...
Kijk en hier ben ik het mee eens.Weg die andere merken op clubdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..Óf vriendjes/sponsors etc van een der reesers die te lui zijn om te voet dat hele end naar de reestrailer te lopen....Dat van die wildvreemde NON alfa vierwielers heb ik ook nog nooit kunnen begrijpen.
Wellicht dat iemand hier antwoord op heeft.
Kan niet anders dat het of:
catering betreft of mensen met een alfaracetrailer
Dan hebben ze geld zat en kunnen ze zich naar de plaats laten brengen en kan de chaufeur de auto buiten op het..Óf vriendjes/sponsors etc van een der reesers die te lui zijn om te voet dat hele end naar de reestrailer te lopen....Dat van die wildvreemde NON alfa vierwielers heb ik ook nog nooit kunnen begrijpen.
Wellicht dat iemand hier antwoord op heeft.
Kan niet anders dat het of:
catering betreft of mensen met een alfaracetrailer
Grtz,fRank
als ieder die het niet begrijpt waarom de scarb op bepaalde data het SSAR inpland...moet zeer snel de uitleg lezen van onze voorzitter in een van de vorig klaverblaadjes ..en zich daarna onthouden van onnodig commentaar