Vanaf 50 jaar.Ze meten ook je vet gehaalte,Fiets test 10 minuten je longen uit je lichaam trappen.voor internationale licenties en vanaf een bepaalde rijpere leeftijd moet je op de fiets om te zien hoe je hart zich gedraagt bij inspanning, en hoe snel het herstel is. valt wel mee, en tegenwoordig om het jaar in plaats van elk jaar als ik het goed begrepen heb.
je kan een sporttest een keer per 2 jaar declareren tot een max van 200 euro.Vanaf 50 jaar.Ze meten ook je vet gehaalte,Fiets test 10 minuten je longen uit je lichaam trappen.voor internationale licenties en vanaf een bepaalde rijpere leeftijd moet je op de fiets om te zien hoe je hart zich gedraagt bij inspanning, en hoe snel het herstel is. valt wel mee, en tegenwoordig om het jaar in plaats van elk jaar als ik het goed begrepen heb.
Kosten zijn 89 eutjes maar dat kan je terug halen bij je verzekeing maatschappij.
ter info.je kan een sporttest een keer per 2 jaar declareren tot een max van 200 euro.Vanaf 50 jaar.Ze meten ook je vet gehaalte,Fiets test 10 minuten je longen uit je lichaam trappen.voor internationale licenties en vanaf een bepaalde rijpere leeftijd moet je op de fiets om te zien hoe je hart zich gedraagt bij inspanning, en hoe snel het herstel is. valt wel mee, en tegenwoordig om het jaar in plaats van elk jaar als ik het goed begrepen heb.
Kosten zijn 89 eutjes maar dat kan je terug halen bij je verzekeing maatschappij.
De leeftijdsgrens is 45 jaar inmiddels en nu komt het:
ik lees (maar weet niet zeker) dat het alleen voor een EU licentie geldt????
Dus ik (ouder dan 45) kan een clublicentie halen zonder problemen???
Beetje onduidelijk allemaal
fia licentie is wat vroeger de internationale licentie was.is een aantal jaren geleden veranderd.ter info.je kan een sporttest een keer per 2 jaar declareren tot een max van 200 euro.Vanaf 50 jaar.Ze meten ook je vet gehaalte,Fiets test 10 minuten je longen uit je lichaam trappen.
De leeftijdsgrens is 45 jaar inmiddels en nu komt het:
ik lees (maar weet niet zeker) dat het alleen voor een EU licentie geldt????
Dus ik (ouder dan 45) kan een clublicentie halen zonder problemen???
Beetje onduidelijk allemaal
EU licentie is bij eerste aanvraag vanaf 45 jaar de inspannings ECG verplicht , daarna om het jaar.
je krijgt je EU licentie ook pas als je zeer hoog slaagt in de praktijk examen, en of special aangevraagd.
club licentie bij de knaf inschrijven 100,00 en EU 165,00 en FIA 245,00
www.knaf.nl
gr,
toyo 88
Inkoppertje dit. Er bestaat geen enkele test Dre, waar ze jou echt op kunnen testen. Ik denk dat je overal voor zou zakken. Ze hanteren bij jou altijd de coulance regeling dunkt me.Ik heb momenteel een EU licentie en vorig jaar een uitgebreide medische keuring gedaan incl inspanningstest...
Dat zou dus betekenen dat ik dit jaar zo een EU licentie kan halen met een "ter plekke" medische test en een potje z**k?
Dat versimpelt de zaak nl enorm!
Als jij mijn Z**k wilt inkoppen... be my guestInkoppertje dit. Er bestaat geen enkele test Dre, waar ze jou echt op kunnen testen. Ik denk dat je overal voor zou zakken. Ze hanteren bij jou altijd de coulance regeling dunkt me.Ik heb momenteel een EU licentie en vorig jaar een uitgebreide medische keuring gedaan incl inspanningstest...
Dat zou dus betekenen dat ik dit jaar zo een EU licentie kan halen met een "ter plekke" medische test en een potje z**k?
Dat versimpelt de zaak nl enorm!
Zelfs je z**k was lauw vorig jaar
Inkoppertje toch
Hoe denk je anders dat Michel aan zo'n haardos komt Dré?(Over inkoppen gesproken)
Dank je daar zat ik op te wachten: duidelijkheid.... opgepast dus eerdaags!!!!Dré,
volgens de inschrijfformulieren die ik van het KNAF heb gekregen en gebaseerd op jouw uitspraak dat je een EU licentie hebt, hoef je geen inspannings ECG te overleggen. Dat is verplicht voor internationale licentiehouders. Met een internationale licentie mag je deelnemen aan FIA wedstrijden. Een club en EU/ licentie valt onder de nationale licentie (daarmee mag je dus niet deelnemen aan FIA evenementen).
Dus gewoon de formulieren, de bankpas of creditcard en een goed gevulde blaas meenemen naar een licentieavond en je mag weer worden losgelaten worden op het circuit! (ik ben dan ff weg ) succes man!