Wat een mooie exemplaren allemaal zeg! Als ik ooit een nieuw(er) model ga rijden dan weet ik het wel!
Mooie Pininfarina daar op de achtergrond trouwens
Op de voorgrond ookMooie Pininfarina daar op de achtergrond trouwens
Ik heb eventueel nog wel foto's voor jou, uit de tijd dat Jan de 164 nog had, interesse??Doe ik in dat zelfde zakje ook nog even een duit:
QV 3.0 12V Recaro
Tja in Duitsland zijn toch de mooiste geleverd.....
Die schoorsteen is al verwijderd voor dat ik commentaar krijg
Nog eentje welke inmiddels operatief is kaalgehaald een 3.0 QV 12V Recaro
Later meer....
Doe ik in dat zelfde zakje ook nog even een duit:
QV 3.0 12V Recaro
Tja in Duitsland zijn toch de mooiste geleverd.....
Die schoorsteen is al verwijderd voor dat ik commentaar krijg
Nog eentje welke inmiddels operatief is kaalgehaald een 3.0 QV 12V Recaro
Later meer....
Ik heb eventueel nog wel foto's voor jou, uit de tijd dat Jan de 164 nog had, interesse??
Deze auto is bekend en staat in Enschede bij Jeroen alias KanarieQ4, even accountje aanmaken op www.alfa164register.nl en je kunt een balletje opgooien.Ik mis de mijne nog steeds
Ik zag bij de RDW dat hij op 1 dec. 2008 is overgeschreven, met verlopen APK. Bij iemand iets bekend over de LX-TT-95 ?
Thanks!Deze auto is bekend en staat in Enschede bij Jeroen alias KanarieQ4, even accountje aanmaken op www.alfa164register.nl en je kunt een balletje opgooien.Ik mis de mijne nog steeds
Ik zag bij de RDW dat hij op 1 dec. 2008 is overgeschreven, met verlopen APK. Bij iemand iets bekend over de LX-TT-95 ?
Gr. Erwin
Zal ik regelen!Thanks!Deze auto is bekend en staat in Enschede bij Jeroen alias KanarieQ4, even accountje aanmaken op www.alfa164register.nl en je kunt een balletje opgooien.Ik mis de mijne nog steeds
Gr. Erwin
Geregistreerd, nu nog wachten op toelating door de beheerder.