Vanavond in de Detonator...
Halverwege wordt Wesley ontvoerd in een zwarte Alfa 75.
Volgens mij door belastinginspecteurs.
Als ik het mij helemaal goed herinner gaat ie ook nog in de prak. Nee, niet Wesley... de 75.
Van hetzelfde produktiehuis inderdaad . Het gaat om " Meisjes " , alweer een regiedebuut .Tof Welke film? Gentse film? Ik vond Aanrijding in Moscou,de film van 2008
Is die wagen wel uit de juiste periode ?Van hetzelfde produktiehuis inderdaad . Het gaat om " Meisjes " , alweer een regiedebuut .Tof Welke film? Gentse film? Ik vond Aanrijding in Moscou,de film van 2008
Fotookes volgen uiteraard .
Uwen tram vier begint U parten te spelen Sjoe . Onze Novanta is van negentien honderd vijf en tachtig ... Nogal jaren ' 80 , me dunkt .Is die wagen wel uit de juiste periode ?Van hetzelfde produktiehuis inderdaad . Het gaat om " Meisjes " , alweer een regiedebuut .Tof Welke film? Gentse film? Ik vond Aanrijding in Moscou,de film van 2008
Fotookes volgen uiteraard .
Ze zochten toch een 70-80-er jaren
Gelukkig wordt de film in 't Stad opgenomen
Klopt de 75 gaatin de prak tegen een hek. En als ik het goed zag zag ik toen hij op die politiemotor de fontijn in sprong ook een rode sud in beeld. Hij sprong over de auto's en de meest linkse was een sud dacht ikVanavond in de Detonator...
Als ik het mij helemaal goed herinner gaat ie ook nog in de prak. Nee, niet Wesley... de 75.
Was meer een groene 75...Klopt de 75 gaatin de prak tegen een hek. En als ik het goed zag zag ik toen hij op die politiemotor de fontijn in sprong ook een rode sud in beeld. Hij sprong over de auto's en de meest linkse was een sud dacht ikVanavond in de Detonator...
Dat was zeker een mooie auto. En als je niet van Spider Duetto's houdt, dan zijn Penelope en Scarlett ook een smakelijk duetto.in vicky christina barcelona rijd er ook een mooie alfa
spider duetto en mooi rood
Klopt, op de oprit van dat herenhuis stond trouwens ook een 159.Dat was zeker een mooie auto. En als je niet van Spider Duetto's houdt, dan zijn Penelope en Scarlett ook een smakelijk duetto.in vicky christina barcelona rijd er ook een mooie alfa
spider duetto en mooi rood