Nou ik ben erachter dat het stuurbekrachtigings olie is. Had gisterenavond nog een wit laken onder de auto gelegd en vanmiddag zat daar een grote olievlek op, het is duidelijk str.bkr.olie.. gelukkig. Ik denk idd zoals oa Kai al aangaf dat er een leiding iets verdraaid is en ik gaan lekken. Niet fijn natuurlijk, maar niet extreem erg gelukkig.
Mijn D-riem spanner is nog origineel (hydraulisch dus), dat zou kunnen dus. Is dit aan de spanner zelf te zien of deze is overleden? En zo ja.. riem kan makkelijk verspringen zo?
Heb geen druk op het carter gezet iig.
Ik zal morgen eens een stetoscoop (heet en schrijf je dit zo

) meenemen van mn werk, dan kan ik eens goed luisteren waar het getik vandaan komt.
Ander ding wat mij is opgevallen is dat hij ,sinds alle spullen erop zitten, enorm veel zuipt en dan bedoel ik ook echt VEEL.. je zit de benzine bij koude start en volgas er bij de uitlaat uitkomen.. dit heb ik ook aan Greg Gordon gemeld en dit kreeg ik terug:
"I am concerned about fuel comming out of the tail pipe. This could be a cam timing issue. I mention this because it's easy to rotate the engine backwards when working on it and causing the right side cam to skip. A cam being off can cause fuel to come out the tail pipe and obviously high consumption. This will also reduce power quite a bit. "
Wat denken jullie hiervan?
@Dré: Vandaag kijk ik er alweer wat frisser tegenaan. En ik leer er idd een hoop van! En als tie ooit nog eens perfect loopt dan ben ik vast heel trots op mezelf ja
