@ Ludovico:
Mijn naam is Walter van Vollenhoven. Ik zit nu al meerdere jaren inderdaad niet meer in het bestuur, mijn laatste race was in 1998. Gerard Baggermans (ook vanaf het begin deelnemer aan de trofeo) rijdt tegenwoordig in mijn auto, weliswaar fors gemodificeerd inmiddels. Hij heeft overigens het gehele afgelopen jaar niet gereden. Toen ik reed was de Alfetta GTV zwart met in eerste instantie groene neus en blokjes, later oranje neus en blokjes.
Inmiddels zijn er zoveel nieuwe rijders ingestroomd dat de oude rijders die mij daadwerkelijk nog kennen of uberhaupt de basis van de klasse kennen en de geschiedenis ervan dun gezaaid.
De kampioenscahppen waarnaar ik refereerde hebben nog plaatsgevonden onder de NAV, in de beginjaren van de trofeo. Sinds er meer internationaal gereden werd zijn de NK`s gestopt, omdat wij niet meer onder de NAV vielen. Deze vermeldingen heb ik overigens niet gedaan ter vergroting van ego, maar ter verduidelijking dat ik weet waar ik het over heb. Dit schijnt bij sommigen niet goed over gekomen te zijn helaas. Zoals Andretti reeds schreef, zodra er vermeldenswaard nieuws is berichten wij weer!