heb gister sander z'n 75 gister gezien , en die bumper met grill hebben haar een stuk mooier gemaakt.
al is smaak natuurlijk erg persoonlijk
Helemaal mee eensWat een gave 75!! Hulde!
haha zelfs de klinken vriezen vast bij zo'n dingWat zijn alfa's toch geweldige auto's,met super techniek.
Zelf reparerende techniek,aangezien mn linker deur waar van en op slot gaat
Ik denk dat het slot gewoon vastgevroren heeft gezeten
ziet er idd lekker agressief uit..... netjes hoor
En waar zijn de foto's van die vriendin dan,auto's heb ik intussen wel gezien...Gisteren met een goede vriendin een fotoshoot gehad.......
delta evo3 hoop ik dan wel...Gisteren met een goede vriendin een fotoshoot gehad met de 75,en ene heleboel japanse auto's(waaronder een EVO III )
Daar zijn mn tapeinden niet lang genoeg voor denk ik,maar het zou inderdaad wel mooier staan.Leuke foto toch, achter nog ff spacers ertussen en helemaal klaar
Zo lekker is die meid niet hoor frankEn waar zijn de foto's van die vriendin dan,auto's heb ik intussen wel gezien...Gisteren met een goede vriendin een fotoshoot gehad.......
Leuke 75 met die witte velgen!
Grtz,fRank
Nee,mitsubishi lancer Evo III,blijf evotjes gewoon leuk vinden(een delta evo zou ik trouwens mn neus ook niet voor ophalen zegmaar )delta evo3 hoop ik dan wel...Gisteren met een goede vriendin een fotoshoot gehad met de 75,en ene heleboel japanse auto's(waaronder een EVO III )
maar euh, jouw 75 mag er ook wezen, blijf het kicke vinden een 75, zeker als ie wat lager ligt en met grotere wielen