Dan zal ik wel veel ouder zijn omdat er ook mensen zijn die het mist achterlicht gewoon standaard aan hebben. bah.Volgens mij heb je alleen mislamp(en) achter. Voor zijn het altijd verstralers.Verstralers? Bedoel je de mistlampen die in de bumper geintegreerd waren?
Verschrikkelijk irritant dat mensen dénken mistlicht voor te hebben, en na een klein beetje mist meteen weken lang die darmlampen laten branden alsof ze niet weten hoe hun eigen auto werkt.
Helemaal triest als je ze er op wijst, en ze zeggen dat het "stoer" of "mooi" is om verkeerde verlichting te voeren.
Tja...ik zal wel oud worden, denk ik.
Dus, Te koop:Mijn oude 155 staat weer te koop: http://www.artc155.nl/phpbb/viewtopic.php?f=7&t=17823
Veranderd: stickers toegevoegd, middendemper vervangen en andere velgen gemonteerd. Let op! Ik heb de auto incl de zwarte stellares voor 900 euro verkocht, de velgen welke meeverkocht worden zijn minder waard als de zwarte Stellares, dus in mijn ogen is de auto minder waard geworden.
Mankementen:
Hoog olie verbruik.
Blanke lak laat op diverse plekken los.
Plus! De orignele gereedschapset was aanwezig bij de verkoop!
Jammer om te zien dat deze heerlijke auto weer te koop is, het is de fijnste auto die ik tot nu toe heb gehad. Zou hem iedereen aanraden. Waarom ik em niet terug koop? Heb geen ruimte voor 3 auto's (eigenlijk al niet voor 2).
Hoezo, wil jij je 33 verkopen?Dus, Te koop:Mijn oude 155 staat weer te koop: http://www.artc155.nl/phpbb/viewtopic.php?f=7&t=17823
Veranderd: stickers toegevoegd, middendemper vervangen en andere velgen gemonteerd. Let op! Ik heb de auto incl de zwarte stellares voor 900 euro verkocht, de velgen welke meeverkocht worden zijn minder waard als de zwarte Stellares, dus in mijn ogen is de auto minder waard geworden.
Mankementen:
Hoog olie verbruik.
Blanke lak laat op diverse plekken los.
Plus! De orignele gereedschapset was aanwezig bij de verkoop!
Jammer om te zien dat deze heerlijke auto weer te koop is, het is de fijnste auto die ik tot nu toe heb gehad. Zou hem iedereen aanraden. Waarom ik em niet terug koop? Heb geen ruimte voor 3 auto's (eigenlijk al niet voor 2).
146 1.6 16v TS Junior G3 1998
Dat is minstens +0.0012 pk. Hoera!Veranderd: stickers toegevoegd, middendemper vervangen en andere velgen gemonteerd.
Weet jij wat voor stickers er geplaatst zijn danDat is minstens +0.0012 pk. Hoera!Veranderd: stickers toegevoegd, middendemper vervangen en andere velgen gemonteerd.
2 van die witte driehoekjes met een klaverblaadje op de voorschermen.Weet jij wat voor stickers er geplaatst zijn danDat is minstens +0.0012 pk. Hoera!Veranderd: stickers toegevoegd, middendemper vervangen en andere velgen gemonteerd.
Groetjes,
Marc
Hij ziet er zeker nog goed uit hoor.Hallo,
Mijn foto's van mijn alfa staan online Klik hier
ben benieuwd of jullie hem nog goed vinden uitzien.
Hij ziet er zeker nog goed uit hoor.Hallo,
Alleen de bijschriften moet je nog even verbeteren, links is waar je duim rechts zit.
Nette 155 Dave, makkelijk kenteken.Hallo,
Groeten
Dave
Ik hoop het nietNog een vraagje,
Bestaan er M3 spiegels met knipperlicht voor de 155?
Groeten
Dave