Als je meteen met restauratie was begonnen voor dat je die 13k had uigegegeven had je wss wel door gegaan.
Zelfs de oude schade is te maken.
Maarja na al dat geld en dan zo'n koets aantreffen is echt zuur

Ieder zijn keuze, maar ik snap niks van de redenering.Laat duidelijk zijn dat ik niet eens echt schrok van de roest. Dat hebben ze allemaal.
Waar ik wel van schrok is de manier waarop de wielkastranden ooit zijn aangepakt. De beun-manier waarop oude schades zijn hersteld. De bergen achterstallig onderhoud. Dat de auto flink krom is, en de kokerbalk rot is.
Het is echt klaar. En nee, ik voel me helemaal niet schuldig dat ik de auto richting sloop doe. Ik weet gewoon dat ik er alles aan heb gedaan, maar nu mijn verstand moet gebruiken.
En ja, het is zonde. Achteraf had ik er mee door moeten blijven rijden net zolang tot de motor plofte en de auto van ellende uit elkaar viel. Dan was ik nog goedkoper uit geweest dan met wat ik nu doe (de auto weggooien). Maar weet alles maar eens van tevoren.
Op het moment dat ik de stekker eruit trok zat er incl. aanschaf (€ 1.750) ergens tussen de € 12K en € 13K in het ding.
Een tb, ts of een 1.8ie dan maar?
@wouter75: er komt geen 75 V6 meer terug.
En nog een les: alleen echte experts aan je auto laten werken, die deze auto's echt van binnen en van buiten kennen en die jou ook wat gunnen.En wat heb je hieruit geleerd?Op het moment dat ik de stekker eruit trok zat er incl. aanschaf (€ 1.750) ergens tussen de € 12K en € 13K in het ding.
Goedkoop is vaak duurkoop.
Maar dan is 11k uitgeven aan alleen onderhoud op 5000 km bizar veel om dan nog een wrak over te houden.
(of zit daar de belasting verzekering en benzine ook bij?)
Achterstallig onderhoud brengt altijd meer kosten met zich mee, dat wel!!Maar een 75 blijft per definitie een oude auto, die altijd veel onderhoud nodig heeft.
Gr, Pieter
Niet zozeer een 75, maar bij zo ongeveer alle auto's van 20 jaar oud is alles wat van rubber is aardig op zijn retour aan het gaan.Achterstallig onderhoud brengt altijd meer kosten met zich mee, dat wel!!Maar een 75 blijft per definitie een oude auto, die altijd veel onderhoud nodig heeft.
Gr, Pieter
Maar dat een 75 VEEL onderhoud nodig heeft wellicht wat overtrokken![]()
Bij normaal stevig rijgedrag heb je ook normale slijtage!
Zo is bij de V6 kleppen stellen elke 20k weer een uitgave.