Beter zo dan in hartje zomer....................... En om ze met dit weer in de auto te laten wachten lijkt me niet zo'n geslaagd idee...
Grtz,fRank
Beter zo dan in hartje zomer....................... En om ze met dit weer in de auto te laten wachten lijkt me niet zo'n geslaagd idee...
Alleen Australische en Zuid Afrikaanse Alfa clubs hebben nieuwjaarsrecepties in hartje zomer...Beter zo dan in hartje zomer....................... En om ze met dit weer in de auto te laten wachten lijkt me niet zo'n geslaagd idee...
Grtz,fRank
De 3 mannen en 1 dame moeten idd helaas thuisblijven@Miranda : Wat een schitterende bende heb je daar bij mekaar gekregen !!! Te knuffelen op de NJR ?
En wie is dan de oppas? (Spike komt overigens zowieso niet mee).Jammer .Helaas worden huisdieren niet toegelaten in partycentrum Wijnand van Delft. En om ze met dit weer in de auto te laten wachten lijkt me niet zo'n geslaagd idee...@Miranda : Wat een schitterende bende heb je daar bij mekaar gekregen !!! Te knuffelen op de NJR ?
Misschien een verwarmde partytent op de parking voor onze bevriende viervoeters ? Hans , regel-et !
Die freggels en monsters houden toch helemaal niet van knuffelen??????De 3 mannen en 1 dame moeten idd helaas thuisblijven@Miranda : Wat een schitterende bende heb je daar bij mekaar gekregen !!! Te knuffelen op de NJR ?
Maar er komt vast wel weer een knuffelmoment dit jaar (of twee....)
Promise!
Groetjes, Miranda
Nee..ze houden niet van NIET knuffelen
Die freggels en monsters houden toch helemaal niet van knuffelen??????
Dan ben ik uiteraard kandidaat . Maar ik vrees dat het dan maar eentonige fotookes zullen worden .En wie is dan de oppas? (Spike komt overigens zowieso niet mee).
Maar er komt vast wel weer een knuffelmoment dit jaar (of twee....)
Promise!
Als er in Venlo gefinished wordt. Chuck is niet zo'n lange-ritten-fan, helaas. Zo klein als -ie is: er kan heel wat uitkomen@Dibro : Wanneer mag jullie pluisbol eens meekomen naar een evenement ?
Hee Willem,dat zal meevallen hoor.Hij eet voorlopig alleen nog maar baby-puppy brokjes als ontbijt!@Co: die neemt die van ons als ontbijt; wat een lekkere pluizebol nog....veel plezier ermee eej.
Wacht maar eens tot we de fotosessie gaan doen.
@Nonkel Marco : Ziet er schitterend uit !!! Manu zijn reactie : " Amaai , dat ziet er nu al zo'n monsterken uit " .