Ik ken de exacte leveringsvoorwaarden natuurlijk niet, maar zou dreigen met ontbinding van het koopcontract niet helpen? Ook al ligt de 'schuld' vermoedelijk niet bij de dealer.
Dit is een beetje van de zotte...
Zo schuin van de zijkant toch eem mooie Bella.Al meer dan 7000 km en hij is helemaal geweldig !!!!!!!!!!!!
wel voor de 155 pk sport gaan
Toch wel mooi hoor!Al meer dan 7000 km en hij is helemaal geweldig !!!!!!!!!!!!
wel voor de 155 pk sport gaan
Ik ken het, mijn GT stond 2 maanden op de kade van Antwerpen! Kan je je dat voorstellen??? Er was gedoe met poolse vrachtwagen chauffeurs dit niet op schema waren...zei de dealer althans.Een lease-mini staat ongetwijfeld ook op het lijstje verkochte mini's.
Ook een leuk lijstje: het aantal afgeleverde Mi.To's. Zoals ik al in een ander topic aangaf: ik wacht nog steeds op m'n Mi.To die al sinds 5 december klaar staat in Italië...
Leuk voor de diesel rijders:
Hebben jullie trouwens de Squadra-Tuning site gechecked? Stephan heeft de 1.6 JTDm naar 166pk/348Nm gekregen! Kicke..ben benieuwd wat je met de 1.3 JTDm kan doen, upgraden naar standaard 1.6 specs?
en dan nog uitgeroepen tot MIEToLeuk voor de diesel rijders:
Hebben jullie trouwens de Squadra-Tuning site gechecked? Stephan heeft de 1.6 JTDm naar 166pk/348Nm gekregen! Kicke..ben benieuwd wat je met de 1.3 JTDm kan doen, upgraden naar standaard 1.6 specs?
166pk/348Nm Leuk!