follow the moneyBekijk de aandelenverdeling hierbij maar eens, dan weet je hoe je het werkelijk zit......
En ook wie het geld opstrijkt
Bedoel je van http://www.ferrari-westeurope.com/nl/home.php ?
follow the moneyBekijk de aandelenverdeling hierbij maar eens, dan weet je hoe je het werkelijk zit......
En ook wie het geld opstrijkt
Wim Prins is een uitstekende garage kan ik uit eigen ervaring zeggen; bij Kroymans had ik inderdaad andere ervaringen. En die Brera: als je de prijsstijgingen op Nieuwe autoprijzen.nl ziet als gevolg van de slurptax .................een AR Brera 3.2 JTS Q4 gekocht met alles erop en eraan. De Brera is een waar genot om in te rijden, thans na 2 ½ staat er 65.000 probleemloze km's op de teller. Geen enkele rammel, olieverbruik nihil. Het enige in onderhoud, dat is vervangen van haar remblokken voor en banden. Ik geniet volop van mijn Alfa Romeo's.
Kroymans als importeur is zeer matig in klantvriendelijkheid, heb bijna 40 jaar in de verkoop gezeten, maar als je zo je klanten, als ze daar denken te kunnen behandelen, lopen velen gillend weg ! Komt de omzet zeker niet ten goede ! Had een prima dealer , Bijker in Meppel, is er helaas per 01-01-2009 mee gestopt. Dus op zoek naar een nieuwe AR dealer, zal wel Prins worden in Nunspeet voor onderhoud van mijn 'wagenpark' ! In de directe omgeving is alles gesloten c.q failliet gegaan.!
Maar ik blijf Alfa Romeo rijden en genieten ! c
Maar slurptax e.d.staat natuurlijk gewoon buiten Alfa Romeo, dat onze regering ons allemaal in kleurloze hybride auto's wil zien rijden is een heel ander verhaal. De Brera is in Nederland onbetaalbaar aan het worden, maar geldt voor types auto's !Wim Prins is een uitstekende garage kan ik uit eigen ervaring zeggen; bij Kroymans had ik inderdaad andere ervaringen. En die Brera: als je de prijsstijgingen op Nieuwe autoprijzen.nl ziet als gevolg van de slurptax .................
Da's al weer oud hoor....En weer nieuws
KROYMANS SLUIT JAGUAR EN ALFA ZALTBOMMEL
15-01-09 - Kroymans sluit de deuren in Zaltbommel. De Alfa Romeo en Jaguar-dealers houden er vanaf 19 januari mee op.Het dealerschap van Jaguar gaat naar The Adventure in Den Bosch waar het samen met Landrover is gevestigd.
Volgens een woordvoerder van de Kroymans-vestiging in Zaltbommel staan de Jaguars al in de nieuwe showroom. ‘Het Alfa-dealerschap stopt hier.’ Van de huidige zes medewerkers in Zaltbommel gaan er vijf naar de vestiging in Den Bosch.
http://www.carros.nl/autonieuws/kroyman ... altbommel/
Kroymans Zaltbommel is nou niet echt een adres waarvan ik had verwacht dat ze het AR dealerschap zouden kwijtraken. Volgens de brief die ik zaterdag van AR NL ontving is dat echter wel het geval...
Denk ik ook eens wat nieuws te hebben Ik zal eens in de Prive of de Party kijken of ik nog een roddel kan vindenDa's al weer oud hoor....En weer nieuws
KROYMANS SLUIT JAGUAR EN ALFA ZALTBOMMEL
15-01-09 - Kroymans sluit de deuren in Zaltbommel. De Alfa Romeo en Jaguar-dealers houden er vanaf 19 januari mee op.Het dealerschap van Jaguar gaat naar The Adventure in Den Bosch waar het samen met Landrover is gevestigd.
Volgens een woordvoerder van de Kroymans-vestiging in Zaltbommel staan de Jaguars al in de nieuwe showroom. ‘Het Alfa-dealerschap stopt hier.’ Van de huidige zes medewerkers in Zaltbommel gaan er vijf naar de vestiging in Den Bosch.
http://www.carros.nl/autonieuws/kroyman ... altbommel/
Kroymans Zaltbommel is nou niet echt een adres waarvan ik had verwacht dat ze het AR dealerschap zouden kwijtraken. Volgens de brief die ik zaterdag van AR NL ontving is dat echter wel het geval...