Betere scanner kopen (of op lagere resolutie, dat heb je toch niet nodig voor internet-zaken!)Op de site wat updates gemaakt met een gedeelte van het drukwerk dat ik heb liggen.
En een voorlopig definitief logo...........
Alfa90 register
En wat duurt dat scannen lang zeg................
't Is een "wiki" opset, dus ga je gang zou ik denkenVind het voorlopig definitieve logo zeer geslaagd. Met Bertone's schetsen leg je nl. het accent op het design. Zou enkel het gouden klaverblad weglaten, aangezien dat niet van toepassing is op elke 90 variant.
Kan volgende documentatie voor je scannen als je wilt:
OLANDESE 849 206 met 2.0/2.0IE/2.4TD/2.5 Quadrifoglio Oro
EDIZIONE TEDESCO D 849 233 met 2.0IE/2.5 Quadrifoglio Oro
ED. NL 9/1984 met 2.0/2.5 Quadrifoglio Oro
OLANDESE 851 206 met 2.0/2.0IE/2.4TD/2.5 Quadrifoglio Oro
OLANDESE NL 857 309 met 2.0/2.0IE/2.4TD/2.5 Quadrifoglio Oro
(N.B. 849 231 ontbreekt helaas)
Ondertussen kan dat... de structuur is er... nu kan iedereen weer chaos gaan scheppen in de orde.'t Is een "wiki" opset, dus ga je gang zou ik denken
is dat niet de 90 van garage hadorn in zwitserland?Dat is een brute 90 zeg, staat deze toevallig bij Engstler binnen??Btw taas, de ultieme 90 voor jou?
Grtz,fRank
Klikken gaat nog steeds prima hoor ......... .......... Staat nu alleen bij de manuals.........
De anarchie heeft al toegeslagen.........
Lijkt er wel op, 'unser Betrieb' aanklikken en naar beneden scrollen.is dat niet de 90 van garage hadorn in zwitserland?Dat is een brute 90 zeg, staat deze toevallig bij Engstler binnen??Btw taas, de ultieme 90 voor jou?
Grtz,fRank
heeft een super snelle motor