Die schijnen ze vooral te maken voor BMW's M3 MY2007 en later.Nog een vraagje,
Bestaan er M3 spiegels met knipperlicht voor de 155?
Groeten
Dave
Die schijnen ze vooral te maken voor BMW's M3 MY2007 en later.Nog een vraagje,
Bestaan er M3 spiegels met knipperlicht voor de 155?
Groeten
Dave
Ja gelijk heb je,Ik hoop het nietNog een vraagje,
Bestaan er M3 spiegels met knipperlicht voor de 155?
Groeten
Dave
Ieder z'n smaak Dave, maar dat soort fratsen heeft een strak ontwerp als de 155 toch helemaal niet nodig?
Ja maar ik hou er niet van om bij elke drempel flink te moeten remmen en dan ook nog schuin erover te gaan.Juist dat verlagen is mooi. iets lager, maatje grotere wielen en klaar is Keees!
Anderhalve centimeter omlaag kan -ie sowieso en dat zie je aan de buitenkant (uiterlijk) best. Ik heb geen enkel probleem met drempels,Ja maar ik hou er niet van om bij elke drempel flink te moeten remmen en dan ook nog schuin erover te gaan.Juist dat verlagen is mooi. iets lager, maatje grotere wielen en klaar is Keees!
Aangezien mijn wijk en buurt vol ligt met die dingen is dat geen optie.
ik wil echt iets uiterlijks.
Eensch.Meestal is een auto met de juiste wielen, een nette verlaging en een fraaie uitlaat (geen afgezaagde soepblikken) domweg klaar.
Sterker nog, volledig eensch!!!Eensch.Meestal is een auto met de juiste wielen, een nette verlaging en een fraaie uitlaat (geen afgezaagde soepblikken) domweg klaar.
Ik ga de messen alvast slijpen...Ik ga bijna mijn 155 voorstellen in dit topic zeg... Mooie wielen: check. Mooie uitlaat: check. Verlaagd:... hum. Telt anderhalve centimeter af-fabriek ook?
Okee, op lekgeprikte banden staat hij inderdaad ook lager, maar of dat nou de bedoeling isIk ga de messen alvast slijpen...Verlaagd:... hum. Telt anderhalve centimeter af-fabriek ook?
Dat bedoel ik dusEensch.Meestal is een auto met de juiste wielen, een nette verlaging en een fraaie uitlaat (geen afgezaagde soepblikken) domweg klaar.