Hedenmiddag na het schaatsen op Het Rutbeek:
Nou hier is GTA nr 3 dan om MarkGTA en Sudman gezelschap te houden.
Het is mijn 3e Alfa na twee 145-ers versleten te hebben, de laatste letterlijk
Ben 3e eigenaar en er staat nu 151.000 op de teller maar het is een SUPER-auto, geen spijt
Ja hoor is van ZENDERnou dan ook maar een fotowtje van mijn nieuwe aanwinst.. de velgen zijn inmiddels zilvergrijs
kan iemand mij trouwens vertellen van wie het tupperware pakket afkomstig is?
Hee AnkeNou hier is GTA nr 3 dan om MarkGTA en Sudman gezelschap te houden.
Ik heb hem helemaal na laten kijken bij de dealer. Een ex-forumer heeft dat gedaan. 3 kwartier lang: op de brug en op de weg. Ik moest er heel zuinig op zijn, zei hij, want dit is een heel goede wagen.Hee AnkeNou hier is GTA nr 3 dan om MarkGTA en Sudman gezelschap te houden.
Dat is lang geleden! Goed dat je nog zoveel plezier hebt met je gave GTA
Groet Sudman
Juist veel proberen te rijden. Als je nu weinig blijft rijden omdat je angstig bent geworden, wordt die angst alleen maar erger als je niet uitkijkt.Ik heb hem helemaal na laten kijken bij de dealer. Een ex-forumer heeft dat gedaan. 3 kwartier lang: op de brug en op de weg. Ik moest er heel zuinig op zijn, zei hij, want dit is een heel goede wagen.Hee AnkeNou hier is GTA nr 3 dan om MarkGTA en Sudman gezelschap te houden.
Dat is lang geleden! Goed dat je nog zoveel plezier hebt met je gave GTA
Groet Sudman
Helaas geniet ik er niet zo van als ik zou willen omdat ik toch wel wat narigheid heb overgehouden van de aanrijding destijds daarom was ik ook niet op de NJB, veel te ver nu
Vanaf het eerste moment dat ik in deze auto stapte was de angst weg. Voel me zoooo veilig in deze wagen. Nee ik heb pijnJuist veel proberen te rijden. Als je nu weinig blijft rijden omdat je angstig bent geworden, wordt die angst alleen maar erger als je niet uitkijkt.