Prachtige MiTo!!
Exact wat ik bedoel en wederom heb moeten ondervinden en ook mee blijf doorgaan (toch een steek los???)Ik denk dat de mensen voor echte kwaliteit kiezen als ze in deze tijd een auto gaan kopen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat ons geliefde merk slecht is,want slechte auto's worden
niet meer gemaakt.Maar als het op de kwaliteit aan komt kunnen ze in Italië en zeker bij
Alfa Romeo nog veel leren.Ik vind het jammer maar ik denk dat ik geen ongelijk heb.
Als ik zelf het geld zou hebben zou ik gewoon een nieuwe Alfa kopen,maar er zijn ook
mensen die een auto met verstand kopen en niet merk gebonden zijn zoals ik en zovelen.
Knap waardeloos inderdaad. Hoe je ook mag denken over de expansiedrift van Van Lingen, en het glazen paleis langs de A27. Ik denk dat er maar weinig mensen in Nederland te vinden zijn die meer voor het merk Alfa Romeo betekend hebben dan Sam en Fred. Om dan je bedrijf na vijftig jaar zo naar de knoppen te zien gaan moet vreselijk pijn doen. Om nog maar te zwijgen van het personeel dat gisteren voor een dichte deur stond bij verschillende vestigingen.Begint nu wel erg treurig te worden . Dit zijn toch geen fijne berichten...Aanhoudend slecht nieuws. Er waren al geruchten cq. onbevestigde berichten dat er meer Alfa dealers failliet gaan. Vanmiddag werd bekend gemaakt dat voor 5 van de 7 Sam van Lingen vestigingen faillissement is aangevraagd. Zeer treurig dat één van de oudste en trouwste Alfa dealers kopje onder moet gaan .
Nieuwsbericht op Autoblog
.
Volkswagen (en BMW trouwens ook) heeft vandaag arbeidstijdkorting aangevraagd. Dus daar gaat het ook echt niet goed. Dit is een globaal probleem waar denk ik geen autofabrikant zich aan kan onttrekkenTegenvallende verkoopcijfers, dealers in problemen?
Ondertussen meldt Volkswagen AG tussen 8 en 19 januari j.l.:
- Audi steigert Wachstum in China 2008 um 17 Prozent;
- Absatz von Škoda Auto im vergangenen Jahr um 7,1 % gestiegen;
- Ziel erreicht: Volkswagen Konzern übertrifft 2008 mit 6,23 Millionen Auslieferungen Vorjahresstand;
- Automobili Lamborghini steigert weltweiten Absatz auch im Jahr 2008;
- AUDI AG: 2008 erstmals mehr als eine Million Autos ausgeliefert.
Of je leest eerst de laatste pagina's van dit topic evenVandaag bekend geworden dat de grootste Alfa Romeo dealer van ons land, Sam van Lingen vestigingen moet sluiten, alleen Houten blijft behouden !!
16-01-09
Vragen met betrekking tot dealers van Alfa Romeo Nederland?
Er is een nieuwe service van Alfa Romeo Nederland B.V. Voor vragen
met betrekking tot dealers kunt u zich vanaf heden richten tot
dealersupport@alfaromeo.nl. Wij zullen uw vragen zo spoedig mogelijk behandelen.
sorry maar ik vind em echt lelijk, net zoals alle andere Mito'sIk heb nog niemand horen zeggen dat hij onderstaande MiTo lelijk vindt. Gaaf bakkie.
Hey daar leveren ze (zeggen ze) tenminste nog service. Er zijn dealers waar ze daar ook al niet veel moeite meer voor doen, zaar zit iedereen te wachten tot de curator komt lijkt het wel.Autohuis Van Doorn & Top B.V. (alleen service)
Amersfoortseweg 103
3864ND NIJKERKERVEEN
033-2571292
033-2571952
Afstand +/- 8km.
ik had al gemaild wat dat inhoud..... Alleen service ???
en geen garantie