Hmmm jammer van de locatie
Maar ja, ik zit dat betreffende weekend toch voor een gehuurde plastic caravan
met uitzicht over de atlantische oceaan
Jammer dat ik er niet bij ben dit jaar, maar wie weet de volgende keer weer
En Tommeke ga er voor zijn eerste keer, in zijn eerste jaar als lid ook proberen bij zijnIk ben vooral blij dat er weer een Spettacolo Sportivo aankomt .
Maar ik snap bepaalde bedenkingen wel . Vooral het parkingprobleem .
Misschien het rijden en glijden afschaffen ? Ik heb geen idee of dit een populair onderdeel is ... Zou alvast heel wat parking opleveren .
En wat de datum betreft : Het zal nu ons vijfde SS zijn en het is steeds eind augustus , begin september .
We kunnen natuurlijk ook die racers buitensmijten .
Ja herriner mij nog zoiets van vorig jaar . Bedankt voor de tip nog eens te 'onderstrepen'. Zal het vanaf juli in het oog beginnen houden...Vanaf een maand vooraf het Spettacolo verschijnen wel de oproepen op het forum voor samenrijden vanuit de diverse windstreken, kijk hier maar (naar onder scrollen). Als je het leuk vindt sluit je je bij zo'n groep aan, heb je altijd een excuus voor de snelheid
maak je er in stijl rood wit groen van, dat kan toch?(rood & wit gaat wel lukken... nu blauw nog...)
Was het maar een keuze. Dat zou het veel makkelijker maken voor de organisatie. De locatie en datum van het SS zijn nooit een keuze, maar een combinatie van diverse factoren. (beschikbaarheid circuit, voorwaarden enz..) maar dat is hier al tot in den treure herhaald.Blijf het een slechte keuze vinden.
Zekers!!! daar gaat o.a. een gedeelte van de contributie die we met zijn allen betalen inzitten om dit soort evenementen te bekostigen en is de SCARB "gelukkig" niet geheel afhankelijk van sponsoren alhoewel die natuurlijk wel belangrijk zijn! en blijven.gaat het SSAR nog wel door nu alle sponsors omvallen, danwel al omgevallen zijn tegen die tijd?