Denk dat we de enige twee zijn die gaan strijden in deze klasse....en ik weet nu al dat ik het ga afleggen!ga voor de trofee van de smerigste & ongewastte winter 105 van 2009.................
ik zag 'm staan bij de NJR, mijn stem heb je voor die prijsKom ook die kant op........................ga voor de trofee van de smerigste & ongewastte winter 105 van 2009.................
Das de ECHTE "Cup-a-Snert"!!Psssst, CC, is deze beker wat voor jou?
Gewoon een snert cup dus?Das de ECHTE "Cup-a-Snert"!!Psssst, CC, is deze beker wat voor jou?
Nah....een 'klasse' overwinning is natuurlijk niet het échte ding........ikzou gewoon zaterdag nog een extra rondje Drunense duinen doen..............Denk dat we de enige twee zijn die gaan strijden in deze klasse....en ik weet nu al dat ik het ga afleggen!ga voor de trofee van de smerigste & ongewastte winter 105 van 2009.................
Onderverdeling in sedan en cabrio zal teveel gevraagd zijn?
Leg DAT maar eens uit aan van Merksteijn!Nah....een 'klasse' overwinning is natuurlijk niet het échte ding...
Hoeft niet............niet voor niks dat hij z'n BMW in Argentinie vuil probeerde te maken........... ook al niet gelukt............de winter Berlina rulez!Leg DAT maar eens uit aan van Merksteijn!Nah....een 'klasse' overwinning is natuurlijk niet het échte ding...
Die is juist uitermate vuil geworden... EN met hot rod beschildering... mat zwart & vlammen rule!Hoeft niet............niet voor niks dat hij z'n BMW in Argentinie vuil probeerde te maken........... ook al niet gelukt............de winter Berlina rulez!Leg DAT maar eens uit aan van Merksteijn!Nah....een 'klasse' overwinning is natuurlijk niet het échte ding...
Ach, met deze regen spoelt de Berlina gewoon weer schoon.................Lijkt al bijna of ik 'm gewassen heb....Het weer gaat er wel voor zorgen dat iedere deelnemer voor deze prijs kan gaan, het wordt helaas slecht weer "zegt men " veel regen 5 graden en veel wind.....
Gaat die 60 liter snert wel opkomen????? anders maar doggy bags mee bij het eindpunt?????