Vorige topic over Alfa's uit films kwam die link ook naar voren. En die daarvoor... En..
Maar het blijft interessant.
Alhoewel ik me behoorlijk kan ergeren aan die Vlaamse marketingseries, ga ik misschien toch eens kijken dan.In 'De smaak van de Keyser' (=geen film, Vlaamse tv-serie) rijdt den Italiaanse macho van het gezelschap rond in nen 159 en op nen Aprillia met groen-wit-rood gekleurde helm. Hoe typischer kan het
Komt er niet superveel in voor hoor . Maar het viel me toch meteen opAlhoewel ik me behoorlijk kan ergeren aan die Vlaamse marketingseries, ga ik misschien toch eens kijken dan.In 'De smaak van de Keyser' (=geen film, Vlaamse tv-serie) rijdt den Italiaanse macho van het gezelschap rond in nen 159 en op nen Aprillia met groen-wit-rood gekleurde helm. Hoe typischer kan het
Ga zeker eens kijken , heb vroeger ook nog een Aprilia (AF1 Replica)gehad, toen ik 16 was is 16 jaar geledenKomt er niet superveel in voor hoor . Maar het viel me toch meteen opAlhoewel ik me behoorlijk kan ergeren aan die Vlaamse marketingseries, ga ik misschien toch eens kijken dan.In 'De smaak van de Keyser' (=geen film, Vlaamse tv-serie) rijdt den Italiaanse macho van het gezelschap rond in nen 159 en op nen Aprillia met groen-wit-rood gekleurde helm. Hoe typischer kan het
Voor het overige vind ik het wel een knappe serie, beter dan Witse of dergelijke series
Zou de Stig niet aan het stuur gezeten hebben van één van deze twee wagens?Hier viel een zwaar gewonde bij meende ik.
Dat is in ieder geval een van mijn favoriete films ooit, La Scorta van Ricky TognazziKan deze aanbieden. Weet de titels helaaz niet meer. Is ook niet zo belangrijk denk ik.
Zonde zeg... die bloedvlekken krijg je er nooit meer fatsoenlijk uit!hier nog een schokkende scene uit de serie Capo dei Capi waarin een Giulietta doorzeeft word.
let wel, dit is geen serie uit de tijd van deze auto, maar uit deze tijd..
Die gaten zijn idd zo wegZonde zeg... die bloedvlekken krijg je er nooit meer fatsoenlijk uit!hier nog een schokkende scene uit de serie Capo dei Capi waarin een Giulietta doorzeeft word.
Ach, een beetje alcohol en dan zijn die bloedvlekken ook weer weg...Die gaten zijn idd zo wegZonde zeg... die bloedvlekken krijg je er nooit meer fatsoenlijk uit!hier nog een schokkende scene uit de serie Capo dei Capi waarin een Giulietta doorzeeft word.