De oplossing voor alles?Ach, een beetje alcohol en dan zijn die bloedvlekken ook weer weg...Die gaten zijn idd zo wegZonde zeg... die bloedvlekken krijg je er nooit meer fatsoenlijk uit!
De oplossing voor alles?Ach, een beetje alcohol en dan zijn die bloedvlekken ook weer weg...Die gaten zijn idd zo wegZonde zeg... die bloedvlekken krijg je er nooit meer fatsoenlijk uit!
Tuurlijk alcohol!!! Maakt meer GOED dan je lief is...De oplossing voor alles?Ach, een beetje alcohol en dan zijn die bloedvlekken ook weer weg...Die gaten zijn idd zo weg
Ik ga ONMIDDELLIJK alcohol op het dak van m'n berlien smeren!Tuurlijk alcohol!!! Maakt meer GOED dan je lief is...De oplossing voor alles?Ach, een beetje alcohol en dan zijn die bloedvlekken ook weer weg...
WIL ik het weten?Vlek in de bank ging er ook prima mee uit!!!
Ja hoor, ik was kip aan het snijden toen een stukje viel en mijn kat er mee aan de haal ging. Resultaat: Bloedvlek in de bank...WIL ik het weten?Vlek in de bank ging er ook prima mee uit!!!
Hij leeft nog wel?en mijn kat er mee aan de haal ging. Resultaat: Bloedvlek in de bank...
Hahahaha.... Nog net!!!Hij leeft nog wel?en mijn kat er mee aan de haal ging. Resultaat: Bloedvlek in de bank...
Ik krijg al bijna medelijden... BIJNA... Damnz! WEER mislukt!Hahahaha.... Nog net!!!Hij leeft nog wel?en mijn kat er mee aan de haal ging. Resultaat: Bloedvlek in de bank...
Ik moet het helaas aanpassen....Tuurlijk alcohol!!! Maakt meer GOED dan je lief is...De oplossing voor alles?Ach, een beetje alcohol en dan zijn die bloedvlekken ook weer weg...
Ik vermoed... vermouth!Ik moet het helaas aanpassen....Tuurlijk alcohol!!! Maakt meer GOED dan je lief is...De oplossing voor alles?
Het is waterstofperoxide 3%...
Niet dat ik dadelijk schadeclaims aan mijn broek krijg als mensen de bank vergald hebben...