Wie wil het nou NIET in z'n sjuultje?
Ik dus....
Mooi! dus we kunnen je noteren als deelnemer voor de driftdag op 24 januari op circuit Niederrhein?
En al die lui maar het diff van hun BMW laten vastlassen om er een driftbak van te maken...
Lach me al een ongeluk op 2 km van mijn huis... hoef'k niet zo ver voor weg hoor... (trouwens geen idee of ie zo'n rit probleemloos zou afleggen! )Mooi! dus we kunnen je noteren als deelnemer voor de driftdag op 24 januari op circuit Niederrhein?
En al die lui maar het diff van hun BMW laten vastlassen om er een driftbak van te maken...
Patrick.
Volgens mij hanteer jij je prioriteiten nog steeds niet in de juiste volgorde................... poetsen en monteren........
Sorry... poetsen, BETER poetsen, het poetswerk controleren, poetswerk bijwerken en DAN pas monteren....Volgens mij hanteer jij je prioriteiten nog steeds niet in de juiste volgorde................... poetsen en monteren........
KLIK SNEL voor het te laat isHet leenmetaal kwam inclusief een volledige set passende wielmoeren waarvan 4 met slot... dat rechter voorwiel krijgen ze er dus ECHT nooit meer af en die "sleuteldop" leg ik mooi in de kluis! Maak me nu dus alleen nog zorgen of ze die andere 3 wielen er dan niet onderuit zullen gappen... want ik kom dus nog 12 van die slotjes tekort... .