ik kwam gisteren een 155 tegen en heb even staan babbelen met die jongen...bij hem is zn motor in 1 a 2 minuten op temperatuur zegt hij.
dus uhm dat borrelende geluid wat ik hoor uit die 155 is een waterkoker?
![Eh? :-s](./images/smilies/eusa_eh.gif)
Heb je het dan over watertemperatuur of olietemperatuur?gemiddeld duurt het bij mij -als mn auto een dag stil heeft gestaan- een minuut of 8 ongeveer voordat ie op temp. is.
ik kwam gisteren een 155 tegen en heb even staan babbelen met die jongen...bij hem is zn motor in 1 a 2 minuten op temperatuur zegt hij.
dus uhm dat borrelende geluid wat ik hoor uit die 155 is een waterkoker?
Die ford mag na 3 jaar weer weg zeker5 minuten, daarna trappen. gaat al 3 jaar goed.
Nee de racewagen en met die ford rij ik al bijna 2 ton zonder problemen.Die ford mag na 3 jaar weer weg zeker5 minuten, daarna trappen. gaat al 3 jaar goed.
Met de 33 na 5 min al trappenNee de racewagen en met die ford rij ik al bijna 2 ton zonder problemen.Die ford mag na 3 jaar weer weg zeker5 minuten, daarna trappen. gaat al 3 jaar goed.
ja met een 16v boxer, ws een goed blok en het zijn echt alleen mijn ervaringen. volgens mij draait de motor alleen kapot bij geen goede smeering (in mijn geval dan).Met de 33 na 5 min al trappen![]()
Zit er dan een ander blok in dan de boxer?