oei wats gebeurd ??
Wat is dat nou Batjes??????
Klikcarter stuk..... .. maar komt goed toch??
Maar komt inderdaad wel goed .
oei wats gebeurd ??
Wat is dat nou Batjes??????
Klikcarter stuk..... .. maar komt goed toch??
...op een wagen van Van der Eng uit Heemskerk?? Is 'ie bij mij om de hoek stuk gegaan?!? Da's een eind uit de buurt, aan het kenteken te zien!
Ze zijn ons komen oppikken op parking Akermaat inderdaad . Bedankt voor de complimenten ....op een wagen van Van der Eng uit Heemskerk?? Is 'ie bij mij om de hoek stuk gegaan?!? Da's een eind uit de buurt, aan het kenteken te zien!
Succes met het herstel!
PS Da's wel een hélé mooie !!! Een 155 in 't rood met zwarte wielen...erg veel mooier zijn ze er niet!
Inderdaad . Alles is keurig verlopen en al bij al nog relatief snel . Alhoewel Manu wel een paar keer deftig heeft moeten zagen om de boel te versnellen .op z'on moment toch nog een geluk dat je goed verzekerd bent..wordt je tenminste nog netjes thuis "afgeleverd".
veel succes met de herstelling
Ik heb al een keer een in de soep gedraaide motor gezien van iemand die niet op tijd gestopt was . Dat wil je inderdaad niet meemaken .Gelukkig zijn jullie op tijd gestopt.
Niet op die betreffende parkeerplaats, maar ook pannen aan de 155...... Is nog wel bekend denk ik.Ze zijn ons komen oppikken op parking Akermaat inderdaad .
Merci .In ieder geval succes met de reparatie.
Pffff ... Niet leuk Marc .Niet op die betreffende parkeerplaats, maar ook pannen aan de 155...... Is nog wel bekend denk ik.Ze zijn ons komen oppikken op parking Akermaat inderdaad .
Ken het gevoel Maar wel erg blij dat deze "mannen" er zijn
[Het is ondertussen al weer 1 jaar en twee weken geleden dat deze Q4 stil is komen te staan
Groetjes,
Marc
Ik wel, maar dan van mijn donor Q4Kan helaas geen foto vinden van de keer dat Yuri mijn 155 kwam ophalen met zijn alfa 2.5 TD powered Ford Transit.
Ik heb die weleens gezien, die oprijwagen-van-Yuri (trouwens geen transit maar een badd ford)..... ... om de 156 van m'n broer te vervoerenHmmmmmmmmmmm????? [relmodus aan] Is een oprijwagen een originele accesoire van een 155? [relmodus uit]