Vlammen
voorbeeldje: http://www.superchevy.com/technical/pai ... to_33.html
Hoe KON ik het vergeten!Vlammen
Oei! Dat soort effecten ben ik niet zo goed in... misschien een van de andere tjoeners?Jah, zo wordt het echt wat!
Misschien nog wat blauw licht onder deze miene machiene
Dit is topic vervuiling in mijn optiek. Heb je voorbeelden wat er ooit is neergepend kwa verbeteringen? Zelfs dan hoort dit niet hier thuis. wink:Why?
Dit zijn overwegingen en suggesties om de styling zoals die in laat 1961 door het Centro Stile is neergepend te verbeteren... voorschrijdende tijd brengt nu eenmaal ook voortschrijdend inzicht met zich mee...
Die zit er wel hoor... is een saidpaip maar zit rechts...Ik mis eigenlijk die dikke kachelpijp als sportuitlaat...
Och... het is mijn eigen topic dus als ik geen bezwaar heb...Dit is topic vervuiling in mijn optiek. Heb je voorbeelden wat er ooit is neergepend kwa verbeteringen? Zelfs dan hoort dit niet hier thuis. wink:Why?
Dit zijn overwegingen en suggesties om de styling zoals die in laat 1961 door het Centro Stile is neergepend te verbeteren... voorschrijdende tijd brengt nu eenmaal ook voortschrijdend inzicht met zich mee...
Hahahaha geweldigLOL!haha maak eens marktplaats advertenties met deze foto's
in naam van Tuppertjoen bv, als B. de Haas ofzo
kijken of je de tunings scene into de juul kunt krijgen
Maar dan wel met groen dak!
Het bieden kan beginnen!
Nee joh! Dat zou ethisch niet verantwoord zijn....ben benieuwd of je het zover krijgt tot een afspraak tot kopen
op het laatste moment terug mailen, koop een Honda VistickNee joh! Dat zou ethisch niet verantwoord zijn....ben benieuwd of je het zover krijgt tot een afspraak tot kopen