Wat mij betreft is de grens hier al ruim overschreden!Kan best een leuke twist der smaken worden....
"Waar ligt de grens?"
Wat mij betreft is de grens hier al ruim overschreden!Kan best een leuke twist der smaken worden....
"Waar ligt de grens?"
Er zijn erbij die betogen dat de 33, 75 of 155 standaard al tunified zijn door de PVC bumpers :-)
Wat kan ik daar nou nog aan toevoegen?Wat mij betreft is de grens hier al ruim overschreden!
Wat is er? Ben je ziek? Volgens mij zit jij nooit om toevoegingen verlegenEr zijn erbij die betogen dat de 33, 75 of 155 standaard al tunified zijn door de PVC bumpers :-)Wat kan ik daar nou nog aan toevoegen?Wat mij betreft is de grens hier al ruim overschreden!
Soms... HEEL soms... is alles dat er gezegd kan worden... al gezegd...Wat is er? Ben je ziek? Volgens mij zit jij nooit om toevoegingen verlegenEr zijn erbij die betogen dat de 33, 75 of 155 standaard al tunified zijn door de PVC bumpers :-)Wat kan ik daar nou nog aan toevoegen?Wat mij betreft is de grens hier al ruim overschreden!
Nee, van het weglaten: deurklinken, logo's....En is tuning niet de kunst van toevoegingen?
Klopt.. dat is het inderdaad blijkbaar NIET...En is tuning niet de kunst van toevoegingen?