Reden om hier op het forum ook een rallysport-topic te maken.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v243/royke/gtv6rally.jpg)
klik om het topic op rallysport.nl te openen.
vondde gtv altijd maar een lelijk hok..... maar zo in rally outfit ziet het er best gaaf uit
Hallo, je hebt een Opel in je avatar staan................
Zien er in rallytrim ook best aardig uit![]()
stoere GTVNiet alleen op dit forum spelen nostaligische gevoelens een rol. Op rallysport.nl hebben ze een historisch gedeelte waar sinds 28 januari een topic loopt over Alfetta GTV's (en andere Alfa's) in de rallysport.
klik om het topic te openen.
Martin, gaaf topic over dit onderbelichte Alfa onderwerpBlijkbaar had ik het topic van Roy gelinkt.Nu wij er toch zijn, bouwen we het topic verder uit tot rallytopic.
![]()
Gisteren nog bij Bert geweest die heeft mooi spul staan! Er gaan verhalen dat een hele mooie 33 rally weer nieuw leven gaat krijgen!! Een echte kenner die Bert!Ja, ik weet het![]()
Kijk ook op de hyves site van Bert. Daar staan nog véél meer foto's.
http://alfacorsenijverdal.hyves.nl/fotos/
Ik heb deze Gtv gefotografeerd tijdens een rallysprint in de Waalhaven in Rotterdam in 1993 gok ik. Alleen was ie daar groen. Hij hangt als vergroting sindsdien in mijn toenmalige slaapkamer.Niet alleen op dit forum spelen nostaligische gevoelens een rol. Op rallysport.nl hebben ze een historisch gedeelte waar sinds 28 januari een topic loopt over Alfetta GTV's (en andere Alfa's) in de rallysport.
klik om het topic te openen.
"Rally di Monza" edities waar de Alfa 155 verscheen, waren niet echt een rally maar eerder sprint-shows-tussen-hooibalen-op-Monza. Zie avatar. Om die reden plaats ik een antwoord in Alfa 155. Het topic.Monza rally van Larini en Bernacchini.
Er is ook een kitje van een Pagine Gialle rally 155. Maar ook nog nooit een foto van gezien.
niet voor parijs dakar maar gewoon voor rally-cross (is ook ergens een filmpje van)En ik heb in mijn hoofd nog een foto van een 145 body op een integrale chassis, die erg hoog op zijn poten staat voor parijs-dakar ofzo.
Kan alleen even geen foto vinden.