*staat je goed Rudolph die leren jas*
*keleunig wat een gedrochtenparade, maar een meesterlijke verzameling*
Hoe lang zal dat goed gaan?Ja, dat doe je... volgens mij zie je in alle gauwigheid ook de injectieleidingen lopen op de spruitstukken.Zag ik daar NOS?Deze is vast al eens voorbij gekomen
http://nl.youtube.com/watch?v=wvPBW9OYv ... re=related
Enige wat mooi is zijn zn naafkapjes,,
Je zoekt er te veel achter.Terecht gebruik van aanhalingstekens, amice.Hm, kan beter "Alfa's" only blijven hier, anders kan je wel bezig blijven.
Je zoekt er te veel achter.Terecht gebruik van aanhalingstekens, amice.Hm, kan beter "Alfa's" only blijven hier, anders kan je wel bezig blijven.
Ik heb namelijk absoluut geen moeite met tuning, subtiel of extreem.
Zou ook een beetje vreemd zijn voor iemand die op het Spettacolo het Concorso di Tuning coördineert, nietwaar?
Ja, sommige auto's vind ik gedrochten, maar dan nóg. Iedereen moet met zijn auto doen wat hem of haar goeddunkt.
En als er voor unieke aanpassingen wordt gekozen kan ik dat best waarderen, zelfs al hoop ik van harte dat het niet
mijn buurman is die zo'n auto voor zijn deur zet.
Eerlijk gezegd vind ik het van een merkwaardig masochisme getuigen dat iemand foto's plaatst van iets wat als lelijk
ervaren wordt. Ik heb daar wel een theorie over maar zal die hier maar niet neerzetten, is namelijk niet zo aardig.
Desondanks vind ik het prima dat deze topic er is, dan houden we het overzichtelijk en wordt de o.a. Gespot-rubriek
tenminste niet vervuild met allerlei 'tips' voor auto's die voor 99,9% van de forumbezoekers helemáál niet interessant
gevonden worden.
zal wel los lopen, Maar zag ik daar nou ook een 2e dynamo zitten???Hoe lang zal dat goed gaan?Ja, dat doe je... volgens mij zie je in alle gauwigheid ook de injectieleidingen lopen op de spruitstukken.Zag ik daar NOS?
dat is om verkleuring tegen te gaan, of loszittende lakStickertuning, redelijk bizar ?
Dan krijg je een behoorlijk monster als je er 100 kilo van die stickers opplakt2008: vakkundig stickerified. Volgens de tuner: +1pk per 100g stickers.
hier is toch wel heel wat vakwerk vericht ik vind alleen de achtekant niet zo mooi bij de voorkant passen maar toch.
Wat is dit...
Een Alfa 33