JONGENS DIT WORDT HEM
DE KDFI MET BEHUIZING
HOEF JE ZELF NIET TE SOLDEREN
OF HEB ER IEMAND NOG EEN ANDERE SUGESTIE.
KIJK OP
http://www.bs-autotune.nl/content/view/78/88/
DIT ZIJN DE INGANGSPOORTEN
BEDANKT VOOR DE LINK TROUWENS
DE POLIE GA IK GEWOON AFDRAAIEN
EN DE BAK GA IK OMBOUWEN WANT DIE VAN DE SPRINT IS WEL HEEL KORT KWA VERSNELLINGEN ONGEVEER 1=60 2=90 3=140 4=170 5=200KM TOEREN BEGRENZER
Ontstekings uitgang cilinder 1
Ontstekings uitgang cilinder 2
Ontstekings uitgang cilinder 3
Ontstekings uitgang cilinder 4
Ontstekings uitgang parallel aan cilinder 1
Ontstekings uitgang parallel aan cilinder 2
Ontstekings uitgang parallel aan cilinder 3
Ontstekings uitgang parallel aan cilinder 4
Massa ontsteking (eigen massapunt)
Injectoruitgang kanaal 1
Injector massa
Injectoruitgang kanaal 2
Voeding 12V
MassA
Brandstofpomp relais
Stationairloopregelklep 2-polig / schakelende massa
Stationairloopregelklep 3-polig - (sluiten)
Stationairloopregelklep 3-polig - (openen)
HALL Sensor
Tacho Output (Signaal voor toerenteller
Relais Output (R0)
Lambdasondensignaal Bank 2
Digitale Input
Massa
Massa
Massa VR sensor (inductieve krukaspositiesensor)
Massa Lambdasonde signaal
Relais schakeling (massa)
Luchtemperatuursensor
Watertemperatuursensor
VR sensor (inductieve krukaspositiesensor)
Lambdasondesignaal
Knock-sensor
Bosch LSU 4.2 : ROOD
Bosch LSU 4.2 : ZWART
Bosch LSU 4.2 : GEEL
Bosch LSU 4.2 : WIT
Bosch LSU 4.2 : GRIJS
Uitlaatgastemperatuur sensor aansluiting
USB Pin
USB Pin 3
USB Pi
USB Pin
Gaskleppositie potentiometer Mass
Gaskleppositie potentiometer 0-5V sensor signa
Gaskleppositie potentiometer 5V voeding
Table Switch / Kenveld omschakeling
Laaddruk regeling (boost control solonoid