Meneer solliciteert naar een (2de) ster, in de voorruit dit keer ?
Meneer solliciteert naar een (2de) ster, in de voorruit dit keer ?
scoon zenne....
is dat weer iets van Jimmy CARTER ?
Hey Roel .Ik ben net terug van 4 dagen aan 164's sleutelen in Enschede 4 dagen niet thuis geweest en de afwas afgeleverd op het ziekenhuis hihi, was een mooie dag , balen voor Kristal en Manu, wat een sof.
Zonde hoor!!!
Manu en Kristal, mag ik een aantal foto's van U ontvangen van mij en de snerttussenstop in close up die niet gepubliceerd zijn, dat kan naar alfa164 @ alfaclub . nl , ge hebt zulkse mooie foto's gemaakt maar zijn niet aanwezig helaas, maar wel leuk voor mijn private album.... , suc6 met de 155.
Verder een mooie dag en een mooie locatie die de heren hadden gevonden, heerlijk....
60 liter gekookt, sávonds alles uitgedeeld en opgegeten, was maar 30 liter opgegegaan!!!!!!!
Met groet,
Roel
Voor zulke lekkere snert waren de bakjes gewoon veeeeeeeeeeeels te klein![/quote][quote="Roeltje 164"
60 liter gekookt, sávonds alles uitgedeeld en opgegeten, was maar 30 liter opgegegaan!!!!!!!
Manu vindt dat jij die fotookes nu al verdiend hebt .Had je er nog meer moeten vragen..
En bakjes, jah we kunnen ze gaan verkopen per liter vanuit de vriesbak....
Dank Kristal, ik zie ze wel eens ergens verschijnen...
Merci Rudolph .Kristel&Manu, dat zijn wederom toch een paar mooie foto's. Enig nieuws over uwen Koerstomat? Snertrit ...
Nog eentje Roel :Thanx for the nice pic's Kristal en Manu