vrees dat ik er dit jaar niet bij kan zijn
zit op dat moment in Sicilië waar we wel gaan kijken naar een andere giro, de targa florio : http://www.grandtourdisicilia.net/
Hi BOR,vrees dat ik er dit jaar niet bij kan zijn
zit op dat moment in Sicilië waar we wel gaan kijken naar een andere giro, de targa florio : http://www.grandtourdisicilia.net/
Eigenlijk geniet ik er nu al van Michel.De streek waar jullie wonen en de ritten uitzetten, is een van de mooiste in Belgie ! Dus die rit zal wel goed zitten. Dat, in combinatie met de geweldige organisatie, zal weer garant staan voor een mooie dag. We kijken er al naar uit.
En deze keer dan niet te lang blijven plakken op een terrasje met een Westmalle.Kunnen we de rit ook eens helemaal uitrijden.De streek waar jullie wonen en de ritten uitzetten, is een van de mooiste in Belgie ! Dus die rit zal wel goed zitten. Dat, in combinatie met de geweldige organisatie, zal weer garant staan voor een mooie dag. We kijken er al naar uit.
PERFETTO GtvcoEn deze keer dan niet te lang blijven plakken op een terrasje met een Westmalle.Kunnen we de rit ook eens helemaal uitrijden.De streek waar jullie wonen en de ritten uitzetten, is een van de mooiste in Belgie ! Dus die rit zal wel goed zitten. Dat, in combinatie met de geweldige organisatie, zal weer garant staan voor een mooie dag. We kijken er al naar uit.
dat ben jij he !!!! ik zei je wel 10 keer dat het tijd was om door te rijden !En deze keer dan niet te lang blijven plakken op een terrasje met een Westmalle.Kunnen we de rit ook eens helemaal uitrijden.De streek waar jullie wonen en de ritten uitzetten, is een van de mooiste in Belgie ! Dus die rit zal wel goed zitten. Dat, in combinatie met de geweldige organisatie, zal weer garant staan voor een mooie dag. We kijken er al naar uit.
Jaha uhuh,we zullen wel zien wie er deze keer weer blijft plakken op het terras.dat ben jij he !!!! ik zei je wel 10 keer dat het tijd was om door te rijden !En deze keer dan niet te lang blijven plakken op een terrasje met een Westmalle.Kunnen we de rit ook eens helemaal uitrijden.De streek waar jullie wonen en de ritten uitzetten, is een van de mooiste in Belgie ! Dus die rit zal wel goed zitten. Dat, in combinatie met de geweldige organisatie, zal weer garant staan voor een mooie dag. We kijken er al naar uit.
Zou Prima zijn Engine.Ik moet nog even mijn vrouw lief aan kijken of ze mee wil, maar we gaan het proberen.