12 pagina's al....
When does the hurting stop ........
Groetjes,
Marc
1312 pagina's al....
Zeker bizar. Heb me laten vertellen dat het slechts een van vele tjoening-varianten is. Hoorde zelfs iets over het bestaan van stickeropveerpootbrugtjoening, stickeropachterzijruittjoening, stickeropsportluchtfiltertjoening, stickeropwillekeurigeplekinmotorruimtetjoening, naarhooischuurvernoemdeschroefsettjoening en zelfs stickerindevormvaneenstofzuigerslanggatinvoorbumpertjoening. Om van tennisbaloptrekhaakkogeltjoening of alfalogotjoening maar te zwijgen. Doet vermoeden dat de tuning-industrie permanent in crisis is. Ach wat, op naar pagina 14? (mooi getal)Stickertuning, redelijk bizar ?
Afgezien van de vlek op de motorkap... vind ik dit hartje toch wel redelijk geslaagd... is in ieder geval vakwerk!
Bron: www.softion.de.
Ik moet zeggen... Het hart is inderdaad érg mooi!!!Afgezien van de vlek op de motorkap... vind ik dit hartje toch wel redelijk geslaagd... is in ieder geval vakwerk!
Inderdaad, een van de erg weinige mooie creaties die we hier zienIk moet zeggen... Het hart is inderdaad érg mooi!!!Afgezien van de vlek op de motorkap... vind ik dit hartje toch wel redelijk geslaagd... is in ieder geval vakwerk!
Zo, gevonden: http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic. ... ght=zagato (ik wist zeker dat ik zoiets eerder had gezien... en ook waar)Inderdaad, een van de erg weinige mooie creaties die we hier zienIk moet zeggen... Het hart is inderdaad érg mooi!!!Afgezien van de vlek op de motorkap... vind ik dit hartje toch wel redelijk geslaagd... is in ieder geval vakwerk!
Sorry KeesEn weer terug naar meer tupperware
Mijn gedachten lazen roestpuntjeTjoening, maar dan beschaafd *als rustpuntje*
En weer terug naar meer tupperware
Hhhmm zal denk ik wel de enige zijn die deze dan wel iets vind hebben Misschien paar andere wielen maar wel lekker breed uitgebouwdIk heb niet de moeite genomen om de voorgaande teleurstellingen allemaal te bekijken, dus als die er al bij staat omdat iemand anders het nog overleeft heeft na het aanzien van onderstaande foto.....
..... mijjn wel gemeende excusses
Groetjes,
Marc