Weet jij ook waar deze nu is/staat??Haha nee ik was degene die de foto maakte
Weet jij ook waar deze nu is/staat??Haha nee ik was degene die de foto maakte
Is die eigenaar een ingewijde in de rallysport? Er komt nogal veel bij kijken om in de rallysport te kunnen deelnemen. Veel mensen verkijken zich daar op.P.S.1 Bij een Alfa 155 Q4 eigenaar bestaat serieus het idee om zijn auto in te zetten in Nederlandse rally's.
De meeste mensen zullen Guy Frequelin kennen als spordirecteur van het Citroën WRC-team.Voor diegenen die oa een GTV in actie willen zien is op zaterdag 14 februari de Boucles de Spa rally bij onze zuiderburen.
Beloofd weer spektakel te worden waarbij ook een aantal Legends als Guy Frequelin, die ooit een rallye met een Alfa won, en Marku Alen aan de start komen.
Zie ook www.race-rally.be voor info en deelnemerslijsten en laatste nieuws.
Zijn die er ook voor op de oude carrera banen??Blijf hem leuk vinden (ondanks de plastieken body... )
Rally Costa Brava 1980
Dat is de GTV van Dick Bloemendaal, ik heb geen idee of hij nog bestaatWeet jij ook waar deze nu is/staat??Haha nee ik was degene die de foto maakte
Voertuigsoort: personenautoDat is de GTV van Dick Bloemendaal, ik heb geen idee of hij nog bestaatWeet jij ook waar deze nu is/staat??Haha nee ik was degene die de foto maakte
Yeps... is de "standaard" schaal van 1:32. Rijdt op alle 12 Volt banen.Zijn die er ook voor op de oude carrera banen??Blijf hem leuk vinden (ondanks de plastieken body... )
Rally Costa Brava 1980