Is dat geen Nederlandse 155
yepIk meen dat deze uit Zwitserland komt.
Dat is nog overgebleven van de koeienschuif die ze van een locomotief af hebben gehaald als basis.Ik zit me al de hele tijd af te vragen wat er nou onderin die bumper zit.
Zoals het er nu uit ziet, lijken het wel anti-inbraak stangen
Dat is nog overgebleven van de koeienschuif die ze van een locomotief af hebben gehaald als basis.Ik zit me al de hele tijd af te vragen wat er nou onderin die bumper zit.
Zoals het er nu uit ziet, lijken het wel anti-inbraak stangen
Gelukkig heb jij een gevoelige smaakHeb ik al gezegd dat ik ze smaakgevoelig vind?
Ik heb 'm zelfs als achtergrondje op mn pc...Hhhmm zal denk ik wel de enige zijn die deze dan wel iets vind hebben Misschien paar andere wielen maar wel lekker breed uitgebouwdIk heb niet de moeite genomen om de voorgaande teleurstellingen allemaal te bekijken, dus als die er al bij staat omdat iemand anders het nog overleeft heeft na het aanzien van onderstaande foto.....
..... mijjn wel gemeende excusses
Groetjes,
Marc
Mag zo ook rustig bij mij op de oprit geparkeerd worden
zat al te twijfelen.. Die van Isman was idd altijd een van de mooiste om te zien. en zeker niet vernagelt.De rode is van Isman, is een 1.8 8v met rood/wit lederen interieur.
Hij heeft destijds meerdere malen prijzen in de wacht gesleept met deze 155.
Mooi of niet mooi, de afwerking is echt netjes gedaan als je beide 155's ooit in het echt
hebt mogen aanschouwen.