Ik kan me het misverstand voorstellen, maar 58-PJ-LD is van mij (blauw, 1.8 TS) en 60-PJ-LD is een SW en die is niet van mij
(en om het nog ingewikkelder te maken: 98-DB-RK is mijn grijze ex 1.6 TS).
Overigens:
Dank je! Zelf vind ik het een verschrikkelijk mooie velg, komt straks ook weer op de Sportwagon.Staat erg goed die 916 wielen..
Mmm, wellicht, reacties van enthousiastelingen genoeg. Maar volgens mij is het type daar nog te courant voor. Elke dag wisselen er weer diverse 156's van eigenaar, ook binnen onze club. Ook logisch als je ziet dat er nog meer dan 20.000 rondrijden in Nederland. Dat is veel en heel veel meer dan de andere types. Misschien nog een paar jaar wachten tot de echte fans overgebleven zijn?Tijd voor een 156 register?
Zullen toch al wel echte fans zijn toch? Zelf heb ik vorig jaar mijn 156 ingeruild voor een.......156. Is zeldzaam dat ik twee maal achtereen hetzelfde type auto koop (behalve dan dat ik al voor de 3e keer een 33 heb gekocht, maar dat is hobby auto.Mmm, wellicht, reacties van enthousiastelingen genoeg. Maar volgens mij is het type daar nog te courant voor. Elke dag wisselen er weer diverse 156's van eigenaar, ook binnen onze club. Ook logisch als je ziet dat er nog meer dan 20.000 rondrijden in Nederland. Dat is veel en heel veel meer dan de andere types. Misschien nog een paar jaar wachten tot de echte fans overgebleven zijn?Tijd voor een 156 register?