Toch weer een teleurstelling! Mijn Mi.To is afgelopen maandag binnengekomen. Hier kwam ik toevallig achter, omdat ik zelf maar weer eens ging informeren. De auto is zelfs al op kenteken gezet. Eén probleempje: de betreffende verkoper is pas morgen (donderdag) weer aanwezig en tot die tijd doet de werkplaats niets. Op mijn antwoord dat ik de auto dan wel vrijdagavond of zaterdag kom halen was de reactie dat dit niet zal lukken, omdat de werkplaatsplanning vol zit. Afleveringen duren na binnenkomst van de auto zo'n twee weken!
Voor de goede orde: ik heb de leasemaatschappij ertoe bewogen om de auto bij Falco in Hoorn te bestellen. Deze dealer verkocht Alfa en Fiat. Sinds eind december is deze dealer echter gesloten. Aflevering gebeurt vanuit Purmerend. Daar verkoopt Falco echter uitsluitend Fiat, omdat Alfa daar verkocht wordt door Vireo Auto van dezelfde groep.
De auto is nu binnengekomen bij Vireo, die de auto overdraagt aan Falco, die de werkzaamheden eraan moet uitvoeren.
Ook bij Vireo vinden ze dit een beetje beschamende gang van zaken, dus gelukkig is de vestigingsmanager van Vireo druk doende om mij sneller te helpen.
Uiteraard gaat de Mi.To voor onderhoud straks gewoon naar Vireo!