Mijn laatste aanwinst
niet nieuw maar wel leuk
Kas maar eens om raad vragen voor restauratie
grt rogeralfa
Hé bij mij doet die dat ookBij mij zegt de site dat er nog een bladzijde 348 is voor dit topic. Maar als ik daar naar toe ga dan geeft de site aan dat daar geen reacties staan. Vreemd!
UPDATE: Nu ben ik het eerste bericht op die pagina, en is er geen lege meer. Volgens mij doet het CMS iets raars.
Die was wel in het echt te zien vorig jaar, op de Techno Classica 2008 in Essen:... ook de rood metallic 164 ... goed verstopt of misschien wel helemaal niet aanwezig.
Dat doet hij al sinds we bij pagina 207 waren. Het schijnt te maken te hebben met enkele verwijderde berichten die hij nog gewoon meetelt wanneer hij de pagina's bepaalt. Steeds wanneer we aan de laatste drie berichten van een pagina toe zijn, loopt het systeem een pagina voor.Bij mij zegt de site dat er nog een bladzijde 348 is voor dit topic. Maar als ik daar naar toe ga dan geeft de site aan dat daar geen reacties staan. Vreemd!
UPDATE: Nu ben ik het eerste bericht op die pagina, en is er geen lege meer. Volgens mij doet het CMS iets raars.
Compleet, compleet..
Geen primeur, toch leuk om het complete 155 V6 TI bataljon van HPI bijeen te zien:
Ah, dat is het. Ik dacht al dat het CMS iets vreemd deed, maar dat zal de verklaring dan wel zijn. Nou ja, als je het weet dan is het wel aardig. Een computersysteem met menselijke trekjes.Dat doet hij al sinds we bij pagina 207 waren. Het schijnt te maken te hebben met enkele verwijderde berichten die hij nog gewoon meetelt wanneer hij de pagina's bepaalt. Steeds wanneer we aan de laatste drie berichten van een pagina toe zijn, loopt het systeem een pagina voor.Bij mij zegt de site dat er nog een bladzijde 348 is voor dit topic. Maar als ik daar naar toe ga dan geeft de site aan dat daar geen reacties staan. Vreemd!